Bangern91 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg har tenkt å reise på Team Eckbo men må man være atten for å komme inn på Chateau Neuf? Har utrolig lyst til å reise. Takk på forhånd... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei, det er ingen aldersgrense på Team Eckbo tror jeg. Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 nei for noen jeg spurte var ikke sikre skjønner du. men man må heller ikke ha med noen over 18 heller da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg sjekka billettsalget på internett, og der står det hvertfall at det er fri aldersgrense, så da regner jeg ikke med at du trenger å ha med deg noen voksne, nei. Noen som har vært der kan sikkert bekrefte dette. Endret 25. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 ok=D takker for svar. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen aldersgrense... Jeg er 15 og var der selv! Gled deg og kos deg... Det var helt genialt... anbefaller alle å dra og se showet! løp og kjøp biletter nå! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Som sagt, null aldersgrense... Skulle vel egentlig bare manglet også, hvem som helst som ville se det hadde jo sett det på TV så er jo egentlig bare rett og rimelig at alle skal få mulighet til å se det "live". Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noe av humoren til disse gutta kan selv 7-åringer le av... Annet er egnet for eldre personer, men allt er herlig! Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 takker for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå