Dofty Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! har et lite problem, DVD rommet til Xbox 360'n min går fortsatt når jeg har Play & Charge kit tilkoblet. Når jeg drar ut ladesettet så slutter den å gå. er det noe feil med maskinen min? tatt opp med Xbox Live Vision kamera. VIDEO Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 sånn er da min også den.. det du hører er nok bare strømmen inne i xbox360 maskinen. play & charge kit'en tar strøm fra din xbox mens den lader. mvh Øyvind :!: Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 nei det er ikke det, jeg hører jo lyder helt like de som du hører når du setter i en plate og den loader på en måte. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ja jeg veit. er helt utrulig! bråker fæælt. men har du prøvd og ta ut cd (visst cd sitter i). Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 ja, Saint's Row ligger inni der. men det hjalp ikke å ta ut spillet Lenke til kommentar
teekej Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det må være play and charge kiten. Den bråker litt på samme måten helt til kontrollen er oppladet og da slår den seg av og lyden blir borte. Hvis det ikke er det så vet ikke jeg Lenke til kommentar
derez Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det må være play and charge kiten. Den bråker litt på samme måten helt til kontrollen er oppladet og da slår den seg av og lyden blir borte. Hvis det ikke er det så vet ikke jeg 7147916[/snapback] Er en vifte som står og går på maskinen mens den lader vettu. Lenke til kommentar
Fredrik360 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Xboxen lader kontrollen helt til den er ferdig ladet. Og når den er ferdig ladet slår den seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå