Gå til innhold

Når kommer egentlig PES 6 til PC?!


Anbefalte innlegg

mulig det hjelper deg lite, men du kan sitte å slutte med klaginga over at fotballspill ikke har kommet videre når problemet er bare at du sitter og spiller på feil platform. fordi de har kommet langt. det er bare du som ikke har sett det.

 

PC er ikke tingen når det gjelder sportsspill.

 

hva som er bedre på xbox 360-versjonen av PES6 og FIFA07? det kan du lese deg til sjæl, eller bare se noen videoer, fordi omtrent alt er bedre, spillene er vidt forskjellige, f.eks FIFA 07 kan ikke sammenlignes med current-gen versjonen (PC/PS2), den er noe helt annet.

 

prøv å finn deg litt informasjon selv og ikke forvent å få alt i henda.

Endret av Epik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mulig det hjelper deg lite, men du kan sitte å slutte med klaginga over at fotballspill ikke har kommet videre når problemet er bare at du sitter og spiller på feil platform. fordi de har kommet langt. det er bare du som ikke har sett det.

 

PC er ikke tingen når det gjelder sportsspill.

 

Jeg ser ingen grunn til at Xbox-versjonen skal være så mye bedre enn PC-versjonen, i hvert fall hvis man ser bort fra grafikk. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente at PC-versjonen skal følge den tenknologiske utviklingen som du hevder skjer på Xbox.

 

prøv å finn deg litt informasjon selv og ikke forvent å få alt i henda.

7173709[/snapback]

 

Jeg stilte et høflig spørsmål til deg fordi det virket som om du visste hva forskjellene var, det var ikke verre enn det.

Lenke til kommentar

slutt å si xbox-versjonen, vi snakker om xbox 360, ikke den gamle, og det er god grunn til at versjonene der er bedre, selskapene satser mer på konsoll når det gjelder stort sett alle typer spill (se bare call of duty 3, kommer kun på konsoll og serien startet på pc), men spesielt sportsspill fordi det er der de selger best

 

men det var ikke det som var poenget, poenget var at du sa utviklingen ikke gikk videre, men den har gjort det.

 

og jeg hevder ikke at den har gått videre, det er et fakta. kan du ikke bare gå og lese om de forskjellige versjonene så ser du det selv.

 

nok sagt om det her fra meg.

Lenke til kommentar
Regner med at det er PES6, men også FIFA er mer begrenset på Xbox360 enn på PC/PS2.

7174566[/snapback]

 

men selve gameplayet er det viktigste, og det er noe helt annen på x360, det er himmel og hav av forskjell mellom fifa 07 på pc/ps2 og x360 ihvertfall.

 

pes6 er noe forbedret, ikke himmel og hav, men bedre grafikk og noe bedre animasjoner, tweaks til gameplay.

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Tenkte å kjøpe spillet til PC. Hva er systemkravene, da jeg har en ganske sugen pc så lurer jeg på om eg vil kunne spille det med følgende hardware:

 

HK : EPOX-8KHA+

CPU: XP 2100 1733@1900,

RAM: 1024 MB DDR PC2100

GPU: Club3D GF6800NU 128mb 16P,1.6VP.

 

Og ja, jeg skal selvsagt spille med 360 pad:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315727

Endret av Fre_ZZe
Lenke til kommentar
kan noen forklare hvordan man endrer på kontrollene på tastaturet? evt forklare hvordan oppsettet er nå. Er jo bare en konsoll på styringsgreiene.

7195978[/snapback]

 

 

Ikke gå inn på selve spillet, men kjør "settings.exe"

Endret av dup
Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg litt er at ikke alle Tunit skoa er der =P

 

Finnes det en mod med alle tunit skoa elns? =)

7198121[/snapback]

 

Du finner ihvertfall en bootback som bl.a inneholder +f50 tunit sko inne på forumet her: http://www.evo-web.co.uk/

 

Mye annet som ligger der også, og mer dukker jo opp hele tiden.

 

Personlig driter jeg i slike ting. De kunne spilt i gymsokker for min del...

Lenke til kommentar
Hallo!

 

Tenkte å kjøpe spillet til PC. Hva er systemkravene, da jeg har en ganske sugen pc så lurer jeg på om eg vil kunne spille det med følgende hardware:

 

HK  : EPOX-8KHA+

CPU: XP 2100 1733@1900,

RAM: 1024 MB DDR PC2100

GPU: Club3D GF6800NU 128mb 16P,1.6VP.

 

Og ja, jeg skal selvsagt spille med 360 pad:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315727

7196259[/snapback]

 

peil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...