Gå til innhold

Når kommer egentlig PES 6 til PC?!


Anbefalte innlegg

Jeg er forvirret. Nyheten på gamer.no sier 27.oktober for PC-versjonen http://gamer.no/nyhet/pc/pes_6_faar_utgivelsesdato/31943 .

 

Andre steder har jeg lest 02. november. Spaceworld og de fleste andre nettbutikker benytter f.eks denne datoen...

 

KE Media som er importør påstår at spillet allerede er ute: http://games.kemedia.com/Title.asp?ProductID=9167&Language=3

 

Hva er rett?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det har jeg merka og, jeg skulle se litt rundt og først så fant jeg på gamer at det kommer ut 27 oktober, men så på gamezone.no f.eks så kommer det ut 2 november, men i england eller hva det sto , kommer det i morra.

så jeg er veldig usikker : s

for rart at gamer.no skriver det kommer 27.oktober, mens butikkene selv skriver 2.november, jeg begynner å lure litt på det : s

Lenke til kommentar
Jepp. De hadde det på Play.com på Torgallmenningen i Bergen. Installerer i dette øyeblikk. Wohoo! :)

7156827[/snapback]

 

AAAA! Hadde de 360 versjonen der også? I såfall hopper jeg i bilen og kjører gris!

7156888[/snapback]

 

Stod ihvertfall noen og spilte xbox 360 versjonen i butikken mener jeg...

Lenke til kommentar
Hva slags nivå spiller du på da?

 

Forresten, noen andre enn meg som opplever hakking de 1-2 første minuttene av en kamp?

Skjer kun første gang jeg åpner spillet.. Leste et sted på nettet at det var en feil, og noe konami jobbet med!

7160693[/snapback]

 

Næ, spiller kun online eller mot venner jeg. De siste 2 årene har jeg vel kun spilt 3-4 kamper mot cpu'en, og master league har jeg kanskje spilt i 15 minutter tilsammen. Online er det eneste som betyr noe.

 

Ja, jeg sliter med hakking i begynnelsen av kampene selv. De må komme med en patch fort. Har du ATI eller nvidia? Tror det er verst for de med ATI kort (har x800xt selv)

Endret av Toa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...