shanglapang Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei så DENNE filmet på db.no og lurer på hvilket program som ble brukt (når de redigerte ansiktet alså) Tenkte litt på photoshop men har cs2 og det lignet ikke, noen som vet? Endret 25. oktober 2006 av shanglapang Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vel, kan ikke si jeg kjente igjen programmet, sikkert noe spesielt for fotografer, men du kan gjøre noe liknende i photoshop via "gjør flytende" under filter (liquify elns) (shift + cntrl + x). Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Det ser ikke ut som Photoshop nei. Men med photoshop gjør du akkurat samme jobben, med samme resultat. Men dette er ikke gjort på 2 min;) Endret 25. oktober 2006 av paalwa Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 når jeg ser fort på det syns jeg det ser ut som toolboxen i photoshop jeg? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Mest sannsynlig er nok Photoshop brukt. Men i selve filmen er det kun et "dummie"-program som brukes, altså ikke et ekte program. Det er i alle fall det som er meningen til en del andre folk på nettet. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Stemmer nok ganske fint det, de får sikkert ikke lov til å bruke photoshop uten tillatelse. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den som spør får svar;) Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk skal dere ha, jeg er ganske ny i Photoshop så jeg lurer på hva programmet som trakk sammen og forstørret øyne og "strakk" halsen? Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ingen som vet nei? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Alt kan gjøres i Photoshop i allefall. Litt maskering og diverse smudgeverktøy så kan du flytte det meste. Litt bluring av hud osv. så er det fort gjort om du faktisk vet hva du gjør. Kan opk gjøres i andre bilderedigeringsprogrammer også. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Takk skal dere ha, jeg er ganske ny i Photoshop så jeg lurer på hva programmet som trakk sammen og forstørret øyne og "strakk" halsen? 7153929[/snapback] Dette er ikke akkurat noe for nybegynnere men vi prøver. Bruk f.eks Marquee tool rundt øynene>høyreklikk innenfor stiplete felt du lager på bildet>copy layer. Gå så på Edit>free transform> hold inn shift imens du strekker ut øyet i hjørnet f.eks. Gå så på layer, merge visible. Nå må du bruke Healing Brush Tool (plasterlapp på toolslista) for smooth overgang, her holder du inne Alt knappen. Husk at PS ikke er et nybegynner værktøy så det er mye å forklare, men får håpe du får det til. Øvelse gjør mester. Endret 31. oktober 2006 av paalwa Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Eller ganske enkelt benytt Liquify (under filter-menyen). Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Eller ganske enkelt benytt Liquify (under filter-menyen). 7258042[/snapback] Er også en mulighet ja, men til denne jobben så gir min oppskrift et bedre resultat for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå