rubiTT Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei... jeg har kjøpt meg ny pc med et "intel GMA 950" skjermkort.. jeg kan verken spille "call of duty 2", "kampen om midgard 2", "counter-strike sourse".. osv.. så bare lurte på om noen vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette (har instalert ALLE driverne), eller om dere vet om jeg kan kjøpe et nytt skjermkort som kan passe til pcn min? Link til Dataen jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320055 Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis du ser på denne guiden, ser du at Intel GMA 950 ikke er noe spesiellt bra skjermkort. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I hastighet tilsvarer Intel GMA950 en GeForce 2 Ultra. Hva betyr så det? GeForce 2 Ultra var kongen på haugen da den ble lansert september 2000. Dvs Intel GMA er like raskt som et 6 år gammelt skjermkort. Du kan gjerne glemme spilling først som sist. jeg tror Intel GMA950 kun har software støttede vertex shadere og T&L. Kan tenkes det er derfor spillene ikke funker. Etter det jeg kan se er det også umulig å oppgradere skjermkortet. men det skal vel også stå forklart i en eller annen manual som sikkert fulgte med. Sannsynligvis ikke nyhetene du hadde håpet på? Lenke til kommentar
rubiTT Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 men det jeg ikke sjønner er at jeg kan spille world of warcraft og guildwars helt uten lagg e.l.. kan jeg eventuelt kjøpe noen bedre skjermkort som passer til min bærbare? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 1. Det er ikke vanskelig å få WoW til å kjøre glatt - det er bare å sette ned alt av detaljer til et minimum og slå av alle spesialeffekter. 2. Du kan ikke bytte skjermkort i en bærbar PC. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 1. Det er ikke vanskelig å få WoW til å kjøre glatt - det er bare å sette ned alt av detaljer til et minimum og slå av alle spesialeffekter. 2. Du kan ikke bytte skjermkort i en bærbar PC. 7162365[/snapback] Rettelse: 2: I de fleste bærbare kan du ikke bytte skjermkort. Men det finnes noen bærbare der det går an. Lenke til kommentar
beh Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har en Mac med Intel GMA950 og synes at det fungerer bra med tanke på at det er et intergrert skjermkort. Men jeg har aldri vært bortskjemt med raske kort heller da. Sier kansje mer om G4 at Radeon 9200 AGP + G4 er tregere enn Intel + Intel. Are Intel's Integrated Graphics Processors Good Enough for Gaming? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Japp, det har noe med hva man er vant til. Jeg ville aldri giddet å spille på noe svakere enn GeForce 7900GT uansett. Lenke til kommentar
rubiTT Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 jaja... får heller kjøpe en ny stasjonær pc da.. har egentlig tenkt på det lenge, og da har jeg en god unskylding for å kjøpe ny pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå