m0zzdart Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei... vi har noe prosjekt på skolen nå, om OD. og så lager vi veggavis. jeg lurer på om noen kan finne ut om hvor mange som blir drept pr dag i nepal takker for svar Endret 25. oktober 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror ikke det er et tall å bry seg om. I dag er det våpenhvile mellom den nye regjeringa og maoistene. Så det foregår ingen borgerkrig på det nåværende tidspunkt. Following Gyanendra's relinquishing of absolute power, the Nepalese government and Maoist rebels agreed on a ceasefire. In August 2006, both parties came to an agreement on the issue of arms accountability, agreeing to ask the United Nations to oversee and keep track of the weapons cache of both sides. The government and the Maoists are trying to come to an agreement on the future of the monarchy. http://en.wikipedia.org/wiki/Nepal#Recent_events Det ser ut til at maoistene har vunnet en foreløpig seier og at det totalitære monarkiet er på vei til å bli avskaffet. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror ikke det er et tall å bry seg om. I dag er det våpenhvile mellom den nye regjeringa og maoistene. Så det foregår ingen borgerkrig på det nåværende tidspunkt. Following Gyanendra's relinquishing of absolute power, the Nepalese government and Maoist rebels agreed on a ceasefire. In August 2006, both parties came to an agreement on the issue of arms accountability, agreeing to ask the United Nations to oversee and keep track of the weapons cache of both sides. The government and the Maoists are trying to come to an agreement on the future of the monarchy. http://en.wikipedia.org/wiki/Nepal#Recent_events Det ser ut til at maoistene har vunnet en foreløpig seier og at det totalitære monarkiet er på vei til å bli avskaffet. 7149474[/snapback] takkk. men jeg skulle finne ut hvor mange som dør pr dag/pr uke/ osv det er oppgaven min da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor skal du finne ut av det? Folk blir ikke drept som en følge av borgerkrigen lenger, det er våpenhvile mellom myndighetene og maoistene! Få ei ny oppgave. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Off Topic: Ble ferdig med å jobbe kl 13.00 i dag jeg Deilig med kort dag! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Off Topic: Ble ferdig med å jobbe kl 13.00 i dag jeg Deilig med kort dag! 7156587[/snapback] jeg jobbet fra klokka 9 imorrest til klokken 4 idag så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå