Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hvordan får man magemuskler fort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare ta et lite spørsmål her...

Hvordan er det man tar situps "riktig"? Jeg ser opp mot taket/himmelen eller hva du vil også løfter jeg ikke hode/bryst noe høyere en "halebeinhøyde". Men dagen etter at jeg har tat situps kjenner jeg det altid i nakken...

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det man tar situps "riktig"? Jeg ser opp mot taket/himmelen eller hva du vil også løfter jeg ikke hode/bryst noe høyere en "halebeinhøyde". Men dagen etter at jeg har tat situps kjenner jeg det altid i nakken...

7150233[/snapback]

Jeg har funnet ut at det å få magemuskler ikke er noe problem, det er bare å holde en konstant linje med sit-ups hver dag eller noen dager i uken etter ditt valg, så kommer det etter en måned eller to, men problemet er å få det til å se bra ut, jeg glemte å trene sidemusklene hehe. Det så litt sykt ut etter hvert.

Lenke til kommentar

7150233[/snapback]

hmm, altså, da tar du det heelt feil..

Du holder antagelig henda bak nakken ?

Ta beina i en høyde av 20-40cm, ha ALLTID korsryggen nedi matta, og du kan ha armene på brystet.

Du skal ikke presse med nakken eller med beina, bare med magen. Du kan se opp i taket hele tiden, så slipper du å bruke nakken :)

Ja, det stemmer , kjør mindre reps. Feks 4 ganger 8 repitisjoner. Så tar du 5min pause, så tar du det igjen osv.

Så begynner du enten på kreatin, protein eller karbohydrater :)

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Firstprice du tenker nok på crunches... På situps skal du også løfte korsryggen litt, er også lurt å legge hendene på magen isteden for bak hodet.

Situps trener korsryggen og magen.

Crunches trener bare magen.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
men akuratt denna trur jeg funker

7159301[/snapback]

Ok. Hvorfor det, egentlig?

Selv vet jeg lite om Abrevolutionizer.

7159351[/snapback]

hadde du sett den på reklamen hadde du kjønt det :)

effekt vet jeg at den har, men om den har så god effekt som dem sier at den er det vet jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
hadde du sett den på reklamen hadde du  kjønt det  :)

7159549[/snapback]

Jeg har ikke sett den, men jeg har sett reklamene for mange tv-shop-produkter, og de virker jo lovende. At selveste Chuck Norris lovpriser produktet, det virker da for godt til å være sant ... og dessverre er det det.

Kom med tilbakemelding hvis den du kjenner skulle kjøpe.

Lenke til kommentar
Heng deg i ett stativ eller i en stang slik at benene kan henge helt fritt uten å røre gulvet.

Bør ikke utføres av folk med selvmordstanker ;)

Men for å være litt seriøs - det ser ut som et bra program det der. Viktig å trene litt annet enn bare magemuskler da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...