Logiyou Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 kordan får man magemuskler fort? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 kordan får man magemuskler fort? 7147013[/snapback] situps sikkert. ta et par hundre stk. om dagen. Lenke til kommentar
Logiyou Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 kor mange uker skal man ta det da?? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Å ta flere hundre situps er ineffektivt og drepende for treningslysten. Anbefaler dette programmet; Iform.no - Six-pack program Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Å ta flere hundre situps er ineffektivt og drepende for treningslysten. Anbefaler dette programmet;Iform.no - Six-pack program 7147045[/snapback] eller den metoden. Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 For å få six-pack er det faktisk fettprosent som avgjør endel,så da må du deffe=kaloriunderskudd Ellers kan sikkert det programmet på iform være bra det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Å ta flere hundre situps er ineffektivt og drepende for treningslysten. Anbefaler dette programmet;Iform.no - Six-pack program 7147045[/snapback] Anbefaler det programmet Går på det selv og har hatt utrolig bra fremgang. Endret 25. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Tren heller ikke magen hver dag, den kan også overtrenes. Hm, ja, det står vel i programmet LarsP linket til. Redigert: eller den metoden. 7147059[/snapback] Nei, ikke eller den metoden. Endret 25. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan bare ta et lite spørsmål her... Hvordan er det man tar situps "riktig"? Jeg ser opp mot taket/himmelen eller hva du vil også løfter jeg ikke hode/bryst noe høyere en "halebeinhøyde". Men dagen etter at jeg har tat situps kjenner jeg det altid i nakken... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan bare ta et lite spørsmål her... Hvordan er det man tar situps "riktig"? Jeg ser opp mot taket/himmelen eller hva du vil også løfter jeg ikke hode/bryst noe høyere en "halebeinhøyde". Men dagen etter at jeg har tat situps kjenner jeg det altid i nakken... Takk for hjelpen 7150233[/snapback] Jeg har funnet ut at det å få magemuskler ikke er noe problem, det er bare å holde en konstant linje med sit-ups hver dag eller noen dager i uken etter ditt valg, så kommer det etter en måned eller to, men problemet er å få det til å se bra ut, jeg glemte å trene sidemusklene hehe. Det så litt sykt ut etter hvert. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Kan bare ta et lite spørsmål her... Hvordan er det man tar situps "riktig"? Jeg ser opp mot taket/himmelen eller hva du vil også løfter jeg ikke hode/bryst noe høyere en "halebeinhøyde". Men dagen etter at jeg har tat situps kjenner jeg det altid i nakken... Takk for hjelpen 7150233[/snapback] hmm, altså, da tar du det heelt feil.. Du holder antagelig henda bak nakken ? Ta beina i en høyde av 20-40cm, ha ALLTID korsryggen nedi matta, og du kan ha armene på brystet. Du skal ikke presse med nakken eller med beina, bare med magen. Du kan se opp i taket hele tiden, så slipper du å bruke nakken Ja, det stemmer , kjør mindre reps. Feks 4 ganger 8 repitisjoner. Så tar du 5min pause, så tar du det igjen osv. Så begynner du enten på kreatin, protein eller karbohydrater Endret 26. oktober 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Firstprice du tenker nok på crunches... På situps skal du også løfte korsryggen litt, er også lurt å legge hendene på magen isteden for bak hodet. Situps trener korsryggen og magen. Crunches trener bare magen. Endret 26. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 så nettopp på en reklame på tvins der dem viste et apparat for og trene absolutt hele magen. www.tvins.com gå inn på fitness så Abrevolutionizer. ser egentlig ut som det funker, en jeg kjenner tenkte og kjøpe seg en sånn Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke tvins sån tv shop opplegg? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke tvins sån tv shop opplegg? 7158523[/snapback] jo det er noe av det samme ja..vet masse av det er bare tull men akuratt denna trur jeg funker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 men akuratt denna trur jeg funker 7159301[/snapback] Ok. Hvorfor det, egentlig? Selv vet jeg lite om Abrevolutionizer. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 men akuratt denna trur jeg funker 7159301[/snapback] Ok. Hvorfor det, egentlig? Selv vet jeg lite om Abrevolutionizer. 7159351[/snapback] hadde du sett den på reklamen hadde du kjønt det effekt vet jeg at den har, men om den har så god effekt som dem sier at den er det vet jeg ikke Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hadde du sett den på reklamen hadde du kjønt det 7159549[/snapback] Jeg har ikke sett den, men jeg har sett reklamene for mange tv-shop-produkter, og de virker jo lovende. At selveste Chuck Norris lovpriser produktet, det virker da for godt til å være sant ... og dessverre er det det. Kom med tilbakemelding hvis den du kjenner skulle kjøpe. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heng deg i ett stativ eller i en stang slik at benene kan henge helt fritt uten å røre gulvet. Bør ikke utføres av folk med selvmordstanker Men for å være litt seriøs - det ser ut som et bra program det der. Viktig å trene litt annet enn bare magemuskler da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå