ka1ser Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jaja, jeg forventer at Darth Vader rydder opp i dette. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen som ser et mønster? http://video.google.com/videoplay?docid=-5...closure+project Videoen er fra 2000. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 etter det jeg har hørt:Under den kalde krigen elns, romkapløpet elns. ble det bestemt at ingen land på kloden vi sitter på nå kan ta en annen planet i dette solsystemet under seg. jeg aner ikke hvem som bestemte dette, men noen var det... Og da kom det en artigper fram og gjorde krav på solsystemet som en privatperson. Dennis M. Hope eller The Head Cheese som han etter det jeg har skjønt også kaller seg. Han selger nå tomter på planetene som mars, månen osv... Så hvis USA prøver å okkupere den lille jordflekken jeg har på månen da blir det bråk 7157496[/snapback] Advokater som har spesialisert seg på romrett har utalt at denne Hope ikke har krav på noe som helst i verdensrommet. Og astronomer har uttalt at tomtene han selger er verd mindre enn dasspapir fordi koordinatene er heilt på tryne, du ville ikke funnet tomta di om du leita, og fordi han ikke har krav på det han selger. 7161443[/snapback] fydda Men kan da USA ha krav på noe som helst i rommet? Hvilken som helst nasjon kan jo si det samme som USA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå