Carl M Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 For et herlig løst krav Digger Bush mer og mer. Kudos til USA for å prestere å gjøre noe som i segselv virker som en parodi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land. 7151800[/snapback] Åh? Hvordan fungerer det egentlig? Det høres veldig interessant ut, jeg vil gjerne vite mer om den loven. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva om det skulle komme aliens? Må de ha landingstillatelse av Bush? 7147025[/snapback] Nei, men det måtte bli USA sin oppgave å redde jorda. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har sett Kill of the President ellernoe ? er noe rundt drapet på , hvem ellers.. ? Jo Nemlig MR Bush ! Er kjempe bra, man kan se at Bush blir skutt 2 ganger i brystet osv. Bra film for de som ikke liker Bush ; Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 usa skal passe på så ikke storebror kommer og jage dem ut av universet Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land. 7151800[/snapback] Ta en pause, spis litt mat, kanskje drikk litt vann; kom tilbake, og se igjennom posten din en gang til. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 At USA vil ha kontroll på verdensrommet overasker vel ikke mye. Eventuell avlevering av atomvåpen blir mye enklere fra rommet vil jeg tro, noe USA er og burde være redd for. Blir det samme som alle de strategiske basene stormaktene i verden har rundt omkring på kloden det, for å stabilisere trusselbildet seg imellom. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jaja, de sliter i Irak, hvordan skal du klare å kontrollere dette uendelig store territoriumet fullt av.. ingenting? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Akkurat Bush sliter med alt! haha eg fikk meg en god latter av kommentarene :!: "patrick.. ur a dumb prick.. u know that ? What an uneducated fucking twat.." he's the stereotype and his mother is probably his sister. "Well, Bush and his cronies are gonna need somewhere to go after the nuclear fallout. Space is the final frontier... for stupidity. Anyone else wonder why we've been working on the space station so much lately? Stocking up I say. George Bush is Adam and Condoleeza is Eve. Just fucking great." Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Akkurat Bush sliter med alt! haha eg fikk meg en god latter av kommentarene :!: "patrick.. ur a dumb prick.. u know that ? What an uneducated fucking twat.." he's the stereotype and his mother is probably his sister. "Well, Bush and his cronies are gonna need somewhere to go after the nuclear fallout. Space is the final frontier... for stupidity. Anyone else wonder why we've been working on the space station so much lately? Stocking up I say. George Bush is Adam and Condoleeza is Eve. Just fucking great." 7157241[/snapback] hahahha, ja, veldig underholdende kommentarer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 etter det jeg har hørt: Under den kalde krigen elns, romkapløpet elns. ble det bestemt at ingen land på kloden vi sitter på nå kan ta en annen planet i dette solsystemet under seg. jeg aner ikke hvem som bestemte dette, men noen var det... Og da kom det en artigper fram og gjorde krav på solsystemet som en privatperson. Dennis M. Hope eller The Head Cheese som han etter det jeg har skjønt også kaller seg. Han selger nå tomter på planetene som mars, månen osv... Så hvis USA prøver å okkupere den lille jordflekken jeg har på månen da blir det bråk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror nok dette er bullshit jeg. Ellers ville det garantert stått i aviser også. Media elsker amrikanskfientlige saker. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror nok dette er bullshit jeg. Ellers ville det garantert stått i aviser også. Media elsker amrikanskfientlige saker. 7159855[/snapback] Tenkte akkurat det samme, hadde noe slik skjedd hadde det blitt en helvettes diskusjon av dette i media. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Link fra Washington Post Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er ganske imponerande at mannen er president i USA. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Link fra Washington Post 7160625[/snapback] ha, der va det faktisk bevist at det er sant. Merkelig fyr det der. Endret 27. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) skal de bestemme hvem som skal få lov til å reise ut i rommet å nå... herrgud... Lurer på om de tar fra meg tomta mi på månen Idioter Endret 27. oktober 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 etter det jeg har hørt:Under den kalde krigen elns, romkapløpet elns. ble det bestemt at ingen land på kloden vi sitter på nå kan ta en annen planet i dette solsystemet under seg. jeg aner ikke hvem som bestemte dette, men noen var det... Og da kom det en artigper fram og gjorde krav på solsystemet som en privatperson. Dennis M. Hope eller The Head Cheese som han etter det jeg har skjønt også kaller seg. Han selger nå tomter på planetene som mars, månen osv... Så hvis USA prøver å okkupere den lille jordflekken jeg har på månen da blir det bråk 7157496[/snapback] Advokater som har spesialisert seg på romrett har utalt at denne Hope ikke har krav på noe som helst i verdensrommet. Og astronomer har uttalt at tomtene han selger er verd mindre enn dasspapir fordi koordinatene er heilt på tryne, du ville ikke funnet tomta di om du leita, og fordi han ikke har krav på det han selger. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva skjer da med alle de som påstår de har vært bortført av romvesener? Blir avhørt fordi de har vært i kontakt med ulovlig inntrengere? Eller de som mener de faktisk tilhører/ er venn med en romvesenrase, blir de da arrestert som potensielle terrorister? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 godt mulig, eller kanskje de blir arrestert pga dårlig humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå