Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) hallo så denne nyheten i dag: U.S. President George W. Bush has signed an order asserting the United States' right to deny adversaries access to space for hostile purposes. Mr. Bush also said the United States would oppose the development of treaties or other restrictions that seek to prohibit or limit U.S. access to or use of space. Måtte nesten le da gitt, noe så teit. Synes USA begynner å gå litt ofr langt nå egentlig. edit: hehe et svar fra en bruker der: patrick.. ur a dumb prick.. u know that ? What an uneducated fucking twat.. America sux balls also.. Bush is so stupid.. He took an IQ test and it came back negative!! thats how stupid bush is.. Fucker Endret 25. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Var det ikke han som sa at rommet er noe som alle burde kunne utnytte, for bedre og kunne drive menneskeheten framover eller noe da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Link til nyheten på en nyhetsside? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 for bedre ja ? Men det var snakk om fientlige meninger. Da kan likså greit amrikanerne sløse millioner for å holde lufta fri for atombomber. Samma for meg hvem som gjør det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Link til nyheten på en nyhetsside? 7146803[/snapback] vet ikke helt om jeg har lov, det er inne på nyhetssida på en torrentside. Går det greit å linke til eller? Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ja...................................... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva om det skulle komme aliens? Må de ha landingstillatelse av Bush? Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis USA gjør krav på verdensrommet, gjør jeg krav på jorda!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva om det skulle komme aliens? Må de ha landingstillatelse av Bush? 7147025[/snapback] Var jeg den eneste som så relasjoner til Mars Attacks her? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hva om det skulle komme aliens? Må de ha landingstillatelse av Bush? 7147025[/snapback] Var jeg den eneste som så relasjoner til Mars Attacks her? 7147037[/snapback] hahahahah, årets. Endret 25. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) USA har nok hatt kontroll siste 35 årene, så dette her er ikke noe nytt. Edit: HAHAHA herregud, hva er det trådstarter har skrevet på slutten? Bra utgangspunkt. *notere bak øret* Endret 25. oktober 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Arang Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror det siste ordet var et sitat. Jeg lurer også på hvordan de akter å gjøre dette. Skal de bygge kampromskip? Da kan de vel egentlig bare erklære seg herskere over hele jorda. Den eneste egentlige forskjellen dette utgjør er at 1: USA ser enda mer på seg selv som verdenspoliti som skal begrense andres tilgang til verdensrommet 2: De blir verdens største land. Burde ikke denne være i PRS? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Good news, altså. Siste vi trenger er atomkrig i verdensrommet, jeg er glad i månen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har litt tvil på hvor seriøst dette er. Jeg vil ha kilder. Morsom kommentar: how do you claim space? might as well claim the sun, and deny adversaries the rays of light emitted from it. those who violate this law are punishable by death without habeas corpus Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva om det skulle komme aliens? Må de ha landingstillatelse av Bush? 7147025[/snapback] Var jeg den eneste som så relasjoner til Mars Attacks her? 7147037[/snapback] Hahhahaha. :!: Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis USA gjør krav på verdensrommet, gjør jeg krav på jorda!! 7147033[/snapback] fritt for og ha mars Bush bare er og blir dummere etter min mening Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 herregud så teit.. hvis dette faktisk er sant bør de virkelig vurdere å roe seg snart.. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land. 7151800[/snapback] sikkert sant dette, blir aldri overrasket over det USA gjør lengre, blir vel snart anmeldt hvis vi skriver usa med små bokstaver og sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå