Gå til innhold

USA har gjort krav på verdensrommet

Brian

Anbefalte innlegg

hallo

så denne nyheten i dag:

U.S. President George W. Bush has signed an order asserting the United States' right to deny adversaries access to space for hostile purposes. Mr. Bush also said the United States would oppose the development of treaties or other restrictions that seek to prohibit or limit U.S. access to or use of space.

Måtte nesten le da gitt, noe så teit. Synes USA begynner å gå litt ofr langt nå egentlig. :)

edit: hehe et svar fra en bruker der:

patrick.. ur a dumb prick.. u know that ?

What an uneducated fucking twat..

America sux balls also..

Bush is so stupid..

He took an IQ test and it came back negative!!

thats how stupid bush is..

Fucker

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USA har nok hatt kontroll siste 35 årene, så dette her er ikke noe nytt.

Edit: HAHAHA herregud, hva er det trådstarter har skrevet på slutten? Bra utgangspunkt.

*notere bak øret*

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Tror det siste ordet var et sitat.

Jeg lurer også på hvordan de akter å gjøre dette. Skal de bygge kampromskip? :hmm: Da kan de vel egentlig bare erklære seg herskere over hele jorda. Den eneste egentlige forskjellen dette utgjør er at

1: USA ser enda mer på seg selv som verdenspoliti som skal begrense andres tilgang til verdensrommet

2: De blir verdens største land. :D

Burde ikke denne være i PRS?

Lenke til kommentar

Jeg har litt tvil på hvor seriøst dette er. Jeg vil ha kilder.

Morsom kommentar: :wee:

how do you claim space? might as well claim the sun, and deny adversaries the rays of light emitted from it. those who violate this law are punishable by death without habeas corpus
Lenke til kommentar

Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land.

Lenke til kommentar
Overasker meg ikke i det hele taat hvis dette faktisk ersant. USA har mange like dumme lover. F. eks har USA vedtatt en lov som gir dem rett til å arresterre en hvilken som helst person i et hvilket som helst land hvis denne personnen har gjort noe som er krimineltet i følge Amrikansk lov mot en amrikansk statsborger i et hvilke som heslt land.

7151800[/snapback]

sikkert sant dette, blir aldri overrasket over det USA gjør lengre, blir vel snart anmeldt hvis vi skriver usa med små bokstaver og sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...