Gnotten Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vifta til strømforsyningen på en data hjemme, vil rett og slett ikke gå. Dette er en litt eldre maskin, 2,5ghz pentium 4, 512 mb ram... Jeg kan ikke ha det slik selvsagt, så spørsmålet mitt, er hva burde jeg gjøre? Er ikke interessert i å bruke så mye penger på det, så alternativet er å dumpe den. Å skifte selve strømforsyningen virker som mye arbeid, så finnes det en enkel alternativ måte å kjøle den på? Når jeg skrur på pcen, går vifta bare en liten turn, etter det vil den ikke gå. Takk i forskudd. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg rev av teip forsegling, så jeg kom til "vifte-akslingen", smørte så vifta med 5-56 olje. Vifta virket så seig, derfor gjorde jeg dette. Nå sviver den som den skal. Endret 25. oktober 2006 av Badfellah Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det virker som om du fant den rette fixen! Spesielt dyrt ble det vel ikke heller. Lenke til kommentar
frodn Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skru opp strømforsyningen og skift vifte ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå