Pacmac Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Skal bytte mitt defekte GeForce 7900GT kort med Radeon X1900GT kort og trenger noen tips. Det finnes så mange produsenter av dette kortet. Er det noen som har noen erfaringer med noen av de? Hvilke produsenter er bra, hvem er dårlige? Ser da spesielt på de som selger på Komplett. De jeg finner er: PowerColor MSI Sapphire De har omtrent samme pris på det kortet jeg er ute etter. Stor forskjell på X1950 og X1900, forresten? Med vennlig hilsen Pacmac Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 x1950 pro er litt kjøligere og støtter hdcp! noen steder er det jo også billigere, gå heller for det! men der er det også mange produsenter, mange har 2 slotts kjølinger jeg synes at sapphiren ser godt ut og er sikkert grei! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har et sapphire X1900GT, har ingenting å utsette på det. Lenke til kommentar
Pacmac Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) x1950 pro er litt kjøligere og støtter hdcp!noen steder er det jo også billigere, gå heller for det! men der er det også mange produsenter, mange har 2 slotts kjølinger jeg synes at sapphiren ser godt ut og er sikkert grei! 7146421[/snapback] Hei igjen! Jeg kan ikke så mye om disse tingene, kan du beskrive "hdcp" og "2 slotts kjölinger"? Pacmac Endret 25. oktober 2006 av Pacmac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå