Smukken Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har et ATI X1900XTX men får ikke kortet til å sende signaler til TV og skjerm samtidig. Jeg må liksom bytte. Tenkte å bruke PCen til å sende filmer på TVen som er rett ved sengen... Jeg får til å bruke en av gangen men altså ikke begge samtidig. Er ikke dette mulig ? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan ikke du si i fra dersom du finner løsningen? Jeg sliter med akkurat samme problemet. Har en Powercolor X1900GT. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Forsøkt å benytte "Strech desktop" modusen under egenskaper? Eventuelt må du vel inn i Catalyst Controlcenter og sette "clone" modus hvis du heller vil ha det.. I clone må vel både skjerm og TV benytte samme oppløsning, kan årsaken være at du har en for høy oppløsning på skjermen? Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Forsøkt å benytte "Strech desktop" modusen under egenskaper? Eventuelt må du vel inn i Catalyst Controlcenter og sette "clone" modus hvis du heller vil ha det.. I clone må vel både skjerm og TV benytte samme oppløsning, kan årsaken være at du har en for høy oppløsning på skjermen? 7146249[/snapback] Beste er nok å definere en hotswap knapp som "swapper" mellom TV/PC. Jeg gjør dette rett fra PowerDVD og da slipper jeg at den nedskalerer PC signalet og alle desktop iconene blir "fucka" opp. Har prøvd det meste annet og dette er foreløpig den beste løsningen. Clone funker ikke inkl. alle oppløsningene. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 merkelige greier, hvilken tilkobling bruker du mot TV'en? Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 merkelige greier, hvilken tilkobling bruker du mot TV'en? 7146457[/snapback] Jeg bruker S-VHS kabel. TVen tar i mot signaler når f.eks. PCen rebooter. No big deal - det funker sånn nogenlunde - men det skal jo ikke være sånn. Thanks anyway Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 syns du skal gå inn i control center, hvis du ikke har det kan du laste det ned fra ati.com det smarteste er å leke seg litt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå