abene Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Microsoft tilbyr rimelige eller gratis oppgraderinger til Office 2007 og Windows Vista for de som kjøper nye PC-er. Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette er vel for at PC salget ikke skal bremse for mye frem mot lanseringen. sikkert mange hardware leverandører som også er fornøyd med tiltaket. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 En annen mulighet er å få både Office, operativsystem og fremtidige oppdateringer gratis, selv uten å betale for det først. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Microsoft hadde lignende tiltak ved Windows 98SE - Windows 2000 -overgangen. Egentlig en vinn-vinn situasjon for microsoft, forbrukerne og OEM-markedet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gjelder dette med kjøp av pc fra dell osv, eller holder det å kjøpe deler og en OEM pakke tro? Det første er jo så uaktuelt som det går ann å få det Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Æsj! Jeg kjøpte meg ny bærbar i går, og har tenkt til å kjøpe meg vista... Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gjelder nok BARE ferdig desktoper og laptoper. Windows xp pro og MCE gir vist gratis Vista premium. Men for Windows xp Home må du vist betale. Syns det er bra av MS jeg. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er det noen som vet hvordan dette skal foregå i praksis? MS har vel ikke begynt å gi ut disse bongen enda, så hva gjør de som har kjøpt PC med XP innen det aktuelle tidsrommet? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det aktuelle tidsrommet starter imorgen Og pcer kjøpt i det tidsrommet vil få en "tilgodelapp" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) En annen mulighet er å få både Office, operativsystem og fremtidige oppdateringer gratis, selv uten å betale for det først. 7146144[/snapback] Hyggelig at du tar opp Open Source propagandaen allerede i innlegg nr 2, i en tråd som omhandler Vista og Microsoft Office. Forøvrig fornuftig tiltak av MS. Endret 25. oktober 2006 av ZyberZone Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Var vel på grunn av at det står GRATIS i emnetittelen Lenke til kommentar
z10an Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 To bad 9. Oktober kjøpte jeg min Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vel, det er jo eit bra tilbud sånn sett. Det har vel ikkje noke å sei kortid mitt gyldige xp eller office pakke blei kjøpt? Dersom det er slik at eg må kjøpe både xp og office med denne pcen, blir ikkje tilbudet so bra. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil si at dette er en vinn-vinn situasjon for datamaskinprodusentene og for MS, forbrukerne sparer litt på det de også, men vinner ikke så mye som MS Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vel, det er jo eit bra tilbud sånn sett. Det har vel ikkje noke å sei kortid mitt gyldige xp eller office pakke blei kjøpt? Dersom det er slik at eg må kjøpe både xp og office med denne pcen, blir ikkje tilbudet so bra. 7147338[/snapback] Dette gjelder maskiner kjøpt med programvare, ikke generelt alle lisenser. -KJ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er positivt med slike rabattordninger, spesiellt på produkt som er svært overpriset. En annen mulighet er å få både Office, operativsystem og fremtidige oppdateringer gratis, selv uten å betale for det først. 7146144[/snapback] Ja, det er et meget godt forslag. Gratis, og tilstrekkelig for de fleste. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 En annen mulighet er å få både Office, operativsystem og fremtidige oppdateringer gratis, selv uten å betale for det først. 7146144[/snapback] Herregud, dette er fullstendig irrelevant for tråden, og Linux/OpenOffice-propagandaen er ingen interessert i å lese her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) En annen mulighet er å få både Office, operativsystem og fremtidige oppdateringer gratis, selv uten å betale for det først. 7146144[/snapback] Herregud, dette er fullstendig irrelevant for tråden, og Linux/OpenOffice-propagandaen er ingen interessert i å lese her. 7147926[/snapback] Dette er da fullstendig relevant, og er ikke noe propaganda. Hvorfor har folk noe imot å bli minnet på at det finnes gratis alternativ?* Endret 25. oktober 2006 av efikkan Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hvorfor er dette relevant? tråden omhandler at man får gratis oppgradering, ikke gratis nytt! linux er ikke relevant i alle windows tråder! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Nei, då kjem eg ikkje til å utnytte meg av dette tilbudet alikavel. Nekter å kjøpe ny windows xp når eg har gyldig frå før av. Vista blir ikkje so nyttig. Personlig meiner eg at dei med gyldig xp kunne fått rabbat utan å måtte kjøpe nytt. Endret 25. oktober 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå