SupRnova Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Heisann Vi er noen gutter her på skolen som starter opp med en elevbedrift. Vi skal selge t-sjorter med forskjellige motiver og logoer. Navn har vi ikke helt enda bestemt oss for, Dette skal komme iløpet av noen få dager Altså; Vi lurte på om noen her i forumet kunne være veldig snille og lage noen logo forslag? EDIT: Vi kaller oss for "T-skjorta" Mvh: SupRnova Endret 25. oktober 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skal dere selge t-skjorter med deres eget bedriftnavn på? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei, Disse produktene vill være forskjellige motiver, logoer osv på Noen som har sedd "Alt For Rognan"? Bor nemlig her på "Rognan", Tenkte vi skulle prøve å få lov til å selge t-skjorter med logoen på Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kan sikkert prøve å få til noe, bare jeg ikke har Photoshop på denne maskina. Du sier at dere skal lage t-skjorter med forskjellige logoer på. Hva skal stå på logoen? "T-skjorte"? Skal dere selge t-skjorter med deres eget bedriftnavn på? 7146327[/snapback] Er vel greit nok det. Bare se på Puma, Nike, Adidas osv. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Vi satt å tegna noe forslag idag Joda, Som dere ser hadde vi kun tilgang til Paint på skolen :!: Men; Noen kunne kanskje bygge litt vidre på denne? Som dere ser skal selve skjorta danne en T. Slagordet unner er "Som ikke koster skjorta" Mulig å gjøre transparent, oval osv? Har selv photoshop men har bare såvidt lært meg å endre størrelse og farger SupRnova Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vi satt å tegna noe forslag idag Joda, Som dere ser hadde vi kun tilgang til Paint på skolen :!: Men; Noen kunne kanskje bygge litt vidre på denne? Som dere ser skal selve skjorta danne en T. Slagordet unner er "Som ikke koster skjorta" Mulig å gjøre transparent, oval osv? Har selv photoshop men har bare såvidt lært meg å endre størrelse og farger SupRnova 7150981[/snapback] Logoen dere har laget synes jeg blir litt for oppbrukt, lag en litt mer stilig og fengende logo. Kanskje ikke så kantet? Håper dere får til noe bra no: ) Offtopic: Et bedre alternativ til programvare er Adobe Illustrator. Hvis du trenger noen til å lage for dere, så er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noke frist for å levere inn forslag? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Vi har 6 uker på å holde på med dette. Har fådd kontakt med en i 4-you og vi skal bestille et parti snart Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 God Dag. Sitter nå på skolen og vi lurte på om noen har laget noe småe forslag til oss? Vi har såvidt kommet i kontakt med de rette folkene for bestiling osv. Skal også skaffe oss startkapital nå. Mvh: SupRnova Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) får vel legge til ett forslag da. dette blir kanskje litt mye siden dere skal ha den på en t-skjorte Edit : leif <3 Endret 16. november 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Heisann! Vi har laget logen sånn ca sånn vi vill ha den Mulig å få laget denne transparent tro? Kanskje oval også? Mvh: SupRnova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå