Gå til innhold

Trådløs mus Bf2


Anbefalte innlegg

Skulle hatt noken tips om kva slags mus ej skal bestille mej.

 

 

har ei fire år gammale logitech mus no , trur den heitte pro i gamle daga ... trådlause med to knappar på toppen, scroll og tommelknapp...

 

Det ej er ute etter er ei rask og bra mus til å spele Bf2 , nåke som ej gjere ganske so mykje for tida.

 

vil at musa skal ha tommelknapp , synest dette er utruligt kjekt å ha i spel.

 

Vil også ha ei trådlause mus.

 

Spelar samen med folk som har 518mx musa ,og skryter av denne , men ej vil somsagt ha den trådlause utgåva ... er det nokon som har tips her ? kanskje noko som spelar Bf2 sjølv kanskje ? forslag blir mottatt med stor glede :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt lenge med trådløs mus jeg, uten noen problemer..

 

Jeg bruker MX1000, som jeg synes er en veldig ålreit mus, den er ganske stor, noe som passer mine hender bra.

 

Ta deg en tur ned til elkjøp og prøvehold et par muser, så skjønner du fort hvilken mus som passer best i hånda di. Med mindre du er hardcore-CS-fanboy så tror jeg du aldri kommer til å tenke på at du har en trådløs mus. Mange fordeler også, man kan styre pc'en fra stua når man ser film blant annet.. Det er kjekt det :)

Lenke til kommentar
Har spilt lenge med trådløs mus jeg, uten noen problemer..

 

Jeg bruker MX1000, som jeg synes er en veldig ålreit mus, den er ganske stor, noe som passer mine hender bra.

 

Ta deg en tur ned til elkjøp og prøvehold et par muser, så skjønner du fort hvilken mus som passer best i hånda di. Med mindre du er hardcore-CS-fanboy så tror jeg du aldri kommer til å tenke på at du har en trådløs mus. Mange fordeler også, man kan styre pc'en fra stua når man ser film blant annet.. Det er kjekt det :)

7145676[/snapback]

 

Får ta mej en tur på Elkjøp og prøvekøyre litt mus ej (harr harr) :thumbup:

 

Ej e einige med dej i at det med at der er trådlause ikkje e for gaming e bærre nåke shit , ej synt musa mi virka flott til gaming , og den er somsagt fire år gammale , men vil ha ei mus som er bedre reakjon på enn den ej har , vart frista av teknologien som gjer at ein kan skifte på farta underveis i spelet ... kjekt å ha i Bf2 når ein flyg heli og slikt ...

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha trådløs er det G7 som gjelder synes hvertfall jeg. En herlig mus og spille med! :D Det at den er trådløs gjør den desto bedre. bruker QcK steelpad som musmatte og må si at det er en herlig oppgradering fra mitt tidligere trådløse oppsett.

Anbefales! :thumbup:

7147482[/snapback]

 

Så sant,Så sant,Den beste musa jeg har hatt(ikke at jeg har hatt så mange ,men),presis som fy.

Kommer med oppladbare batterier.justering av DPI med et tastetrykk.Kan konfigueres til det ekstreme.

Endret av SirHenrik
Lenke til kommentar
Jeg har G5 og er meeeega fornøyd  :love:  har også hørt mye skryt av G7, selvom jeg sverger til kabel :p

 

Kankje dette kan hjelpe deg til å ikke bli eid så mye på BigWars fremover da Bottolf

 

Diddern

7150868[/snapback]

 

Ej eige bærre, verte aldri eigd :p

 

Kjøpte G7 igår... god mus , må bærre lære meg at tommelknappen er flytta.

 

Hadde musa som følger meg på Logitech sin Comfort pakka frå før , og denne hadde tommelknappen heilt nede med bordplata , då kunne du trykke på den uten å flytte tommelen , nå må ej liksom lyfte opp tommelen for å klare å trykke inn G7 knappen ..

Dette er litt domt , men sikkert bærre ei vanesak ...

 

instillingsmuligheitene rula :thumbup:

Lenke til kommentar
Hey, bra du er fornøyd! :thumbup: Jeg blir mer og mer glad i musa for hver dag som går. Er herlig med trådløs, får en mer fri rolle synes hvertfall jeg.

7155612[/snapback]

 

ja den forrige ej hadde var også trådlause , veldi go mus den også , men var ute etter innstillingsmuligheitene på denne , derfør ej kjøpte ny ...

 

G7`en passa godt i handa , og alt er fine greie, får sjå etterkvart om det er så mykje batteriskifting som folk vil ha det til....

 

Det med at der er delay på trådlaus mus trur ej e bærre nåke som folk har fått føre sej , eller so ekje ej nok hardcore gamer til å merke det, ekjer sikkert ej klare å oppfatte eit halvt nanosekund da.... :tease:

 

for nåke meir enn det trur ej nok neppe det kan vere. ... d levera iallefall for mej , trådlause mus og tastatur , og det rula :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...