Mafo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da er du ikke alene. Men ikke ta for gitt at spillene fungerer på telefonen din. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Som erstatning kunne vi laste ned bakgrunnsbilderTar de seg 25-50 kr betalt før de sjekker om mobilen i det hele tatt kan laste ned spillet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ja til forbud mot reklame for smstjenester som denne, virkelig, den reklamen er irriterende Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hehe... Sonic 1 er et uvanlig upassende eksempel. Jeg jobber i firmaet som lager Sonic til mobiler... SEGA må spille og godkjenne spillet på hver enkelt mobil og hvis det ikke er tilsvarende klassisk PC-spill kvalitet så blir det ikke godkjent og kan ikke selges. - Samsung X820 er ALT for treg for Sonic. - BenQ-S S88 støttes ikke da ingen av våre operatør-klienter har lansert den. Null spill til denne mobilen. - Nokia 6131 er heller ikke godkjent, men er ikke sikker på hvorfor. (Sonic 2 er godkjent for 6131). Mens vi på vanlige spill støtter ca 250 mobiler, er Sonic 1 kun godkjent for ca 150. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Molna: Sonic er forhåndsinstallert på Samsung D900. Der fungerer det rimelig dårlig, jfr testen av telefonen. Er D900 en av de godkjente telefonene? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Seriøst; hva i ALLE DAGER er det dere driver med Amobil? Hvorfor reklamerer dere for/unnskylder dere Jamba? De er satans verk og bør utslettes, ikke HJELP dem for guds skyld. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hitokiri: Eneste jeg kan tenke meg er at det må være en versjon fra et annet firma enn oss. Står det noe om hvem som har lagd spillet, annet enn Sega? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 [Jamba] er satans verk og bør utslettes7147032[/snapback] Så utrolig enig. Selskaper som selger bakgrunner og ringetoner for blodpris og markedsfører dette spesielt mot barn er gjennomsyret av ondskap. Det er en ting jeg ikke helt skjønner: Norge har blant verdens strengeste regler når det gjelder markedsføring, allikevel er bakgrunnsbilder for 30 kr på baksiden av blader som Donald helt ok? Og de samme selskapene selger altså spill for sikker 50 kr og gi de som ikke kan bruke spillene en beklager-bakgrunn istedenfor pengene tilbake. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hitokiri: Eneste jeg kan tenke meg er at det må være en versjon fra et annet firma enn oss. Står det noe om hvem som har lagd spillet, annet enn Sega? 7147087[/snapback] iFone.com, står det, mens i opplysningene om Java-filen står det MbizGlobal. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Aha, takk iFone er nå kjøpt opp av firmaet jeg jobber i. Mbiz er et firma som har en gammel avtale om distribusjon av Sonic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg