Ustedalen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 I og med at du har valgt å bo i den mest syntetiske kulturen som jeg ihvertfall vet om, er jeg ikke spesielt overasket over symptomene dine Edit: Var ikke kritikk av hverken deg eller valgene dine. Men jeg ville bare si hva jeg tror kan være en av årsakene. Med syntetisk mener jeg da "uekte" og/eller "unaturlig" kultur. 7152683[/snapback] Tror du snakker sant. Jeg har i alle fall funnet ut at jeg ikke horer hjemme i USA, og vil mest sannsynlig ikke flytte hit igjen etter jeg er ferdig med dette aaret. Men jeg tror det er et aar jeg ikke vil vaere foruten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I og med at du har valgt å bo i den mest syntetiske kulturen som jeg ihvertfall vet om, er jeg ikke spesielt overasket over symptomene dine Edit: Var ikke kritikk av hverken deg eller valgene dine. Men jeg ville bare si hva jeg tror kan være en av årsakene. Med syntetisk mener jeg da "uekte" og/eller "unaturlig" kultur. 7152683[/snapback] Hva er uekte kultur? Har ikke USA noe spesifikk kultur? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De har vel en salig blanding av litt av hvert, men det er likefullt blitt deres kultur. Man har likevel lov til å betrakte kulturen som syntetisk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De har vel en salig blanding av litt av hvert, men det er likefullt blitt deres kultur. Man har likevel lov til å betrakte kulturen som syntetisk. 7157272[/snapback] Det henger jo ikke på greip. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva henger ikke på greip? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva henger ikke på greip? 7157806[/snapback] Uekte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Min engelsk gaar for aa vaere canadisk(i USA). Bodde der som barn en liten stund, kan vaere en av grunnene til det. Har overbevist mange om at Norway er i North Canada. Angaaende politi kjorer jeg fortsatt ulovlig fordi jeg bare har learner's permit... Satser paa a ikke bli stoppet, naar jeg er under 21 er promillegrensen 0.00. Jeg jobber for mye til aa faa sjokk.. Og er saapass vant til US.. Jeg vil tro det hjelper aa aktivisere deg. Finn noe aa gjore. Du kan vel ikke jobbe med visumet ditt, og du ville vel faatt 5.15 timen ogsaa... Ihvertfall - finn noe aa gjore!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=uOIYsGVyg8M "Bismarck, North Dakota" Nå synes jeg faktisk litt synd på deg. Du har nok bare havnet på feil plass. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uOIYsGVyg8M "Bismarck, North Dakota" Nå synes jeg faktisk litt synd på deg. Du har nok bare havnet på feil plass. 7200507[/snapback] Haha, jeg har aldri ledd saa mye i hele mitt liv, og det forundrer meg ikke at slike folk gaar rundt her. Heldigvis fortalte vertsbroren min meg at Jesus Camp er ikke i Bismarck, men i en annen liten by kalt "Devils Lake". Men det hjelper vel ikke noe siden det fortsatt er i North Dakota. Edit: Men for aa dele med dere litt gale folk fra Bismarck, sa kan du gaa hit. Edit2: http://www.youtube.com/watch?v=u0L_dLO358E...related&search= Hun oppholdt seg i Bismarck allikevel. Tanken paa at jeg befinner meg i samme smaaby som henne gjoer meg syk. Jeg vil vekk herfra Endret 2. november 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Slike mennesker bør aldri komme i maktposisjoner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Urgh. Jeg blir redd når jeg ser hva noen kan gjøre mot barn. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Urgh. Jeg blir redd når jeg ser hva noen kan gjøre mot barn. 7203061[/snapback] Og jeg blir enda mer redd naar jeg vet at det skjer ikke langt unna der jeg bor, og at den syke, syke hjernevaskede kvinnen bor i samme by som meg. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Trodde dette var en thread om "Sam & Max Episode 1 Culture Shock" jeg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Urgh. Jeg blir redd når jeg ser hva noen kan gjøre mot barn. 7203061[/snapback] Og jeg blir enda mer redd naar jeg vet at det skjer ikke langt unna der jeg bor, og at den syke, syke hjernevaskede kvinnen bor i samme by som meg. 7204056[/snapback] Go up there and smack the bitch! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Du må ikke glemme at han er i Sovjetunionen. Å fornærme nasjonalideologien sees det ikke positivt på. Endret 3. november 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå