Brakara Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du øker hvor mye du kan ha i skills ved å vinne en Tiger Challenge (øker med ca. 4 eller 5 hver gang du vinner). Økning av selve skills (og potensielle skills hvis du kommer over det du kan ha), får du ved å gjøre bra slag når du spiller eller rett og slett bare trene. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Noen som har laget seg selv i spillet? Jeg har ikke gjort det, men sjekk ut dette her Endret 1. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) tja...jeg har lagd meg selv... be afraid...be very afraid.. hvis noen har lyst på en match er gamertagen :Angrynorwegian Endret 1. november 2006 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har prøvd å lage meg selv også, men det er f..n ikke lett.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) tja...jeg har lagd meg selv...be afraid...be very afraid.. hvis noen har lyst på en match er gamertagen :Angrynorwegian 7199269[/snapback] Legg ut bilde Er med å spille i kveld/natt Endret 1. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Blir dere disconnect fra live i det dere starter spillet fra dashboard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå