Gå til innhold

Tiger Woods PGA Tour 07. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har pre-order inne på denne, og har fått beskjed om at den er på vei i posten.  Kan skrive litt om mine erfaringer med spillet over helgen.

Forresten, var du virkelig nødt til å lage en ny tråd om dette spillet?

7146066[/snapback]

HVa er galt å lage en tråd om dette spillet?

Lenke til kommentar
This hot off the press over in the EA Tiger Woods 07 360 Forum:

Below is the response I received from EA Online Operations about 30 minutes ago:

Our engineers did find the problem and have a fix for it. QA has tested it and it should be live either today or tomorrow. It's a server side fix, so there's no patch to download for the client, they should just see it working as soon as it is implemented.

Da blir det spill på meg alikevel :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Da har jeg fått spillet i hus. Fått tatt noen runder offline og online. Dette er det første skikkelige Golf spillet jeg tester så er ganske fersk.

Skikkelig bra spill, avslappende spill og passer perfekt med en pils eller to til

Her er det mye man må sette seg inn i. Det kreves mye skills og litt flaks for å bli en god golfer. Akkurat slikt jeg vil ha det.

For de som har dette spillet så legg meg til på vennelisten

Gamertag er avanore, så snakkes vi online :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, fikk det forleden dag jeg også. Veldig bra og avslappende som du sier. Eneste minus er at man ikke kan se hva slags golf-karakterer som er online. F.eks. tok jeg med meg min egen karakter og lagde eget game. Ventet på at noen skulle joine, og det viste seg at han hadde Tiger Woods karakteren. Ettersom mine stats kun var 10 på alle attributtene, samt at jeg ikke får slått mer enn ca. 240 yards med driver'n min, så ble jeg jo knust.

Noe lignende er det med den online turneringa som går hver dag (ny bane for hver dag). Man spiller forsåvidt alene, men man kan bruke Tiger Woods karakteren. Selv spilte jeg med min egen, og merket at tilskuerne begynte å bue på meg når jeg havna over +20 mot slutten. :) Til sammenligning spilte jeg med Tiger Woods og fikk -4. Det var offline og på en annen bane (og med power boost og spin control), men det hjelper litt å kunne slå presist og godt over 300 yards.

Men online delen er forsåvidt bare "icing on the cake", og det blir nok mer moro når man spiller med kjentfolk (og egne karakterer). Og man får uansett utrolig mange timer med underholdning bare ved å spille i karriere-modus på offline-delen. Har enda ikke begynt på PGA-touren, og den skal visstnok kunne spilles over fem sesonger. I mellomtida er det bare å få opp ferdighetene ved å spille Tiger Challenge (har foreløpig kun slått Mike Weir), samt bruke treningsbanen flittig.

Lenke til kommentar
Oki, har lagt deg til fra xbox.com.  Hvis det forøvrig er noen andre som har dette spillet, så er det bare å legge meg til.  Gamertag er Brakara.

7162285[/snapback]

Ok :)

Har ikke startet med online delen ennå. Er det slikt at de pengene du tjener opp single delen kan føres over til online?

Om det ikke går, hva skjer hvis du går ned til 0 penger? Noe måte å tjene inn penger eller står du fast?

Lenke til kommentar
har spilt litt selv nå. Mange bra varianter å spille online. Kult kult kult!

la til avanore og Brakara  knuser dere senere ;)  (bortsett fra at jeg enda ikke har vunnet en eneste match online :p:P:P:P)

7165697[/snapback]

Skal ta dere alle, må bare få inn noen styrepils :)

Lenke til kommentar
Noen som har begynt på PGA tour'en enda?  Holder selv fortsatt på med Tiger Challenge, og ligger på rundt 40 i stats...  spiller forøvrig på hard.  Kunne vært kult å prøvd litt online til helgen kanskje?

7181144[/snapback]

Blitt lite spilling og mye jobbing, men til helgen har jeg fri :)

Da er jeg med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...