Smirnoff Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ser det går en skikkelig dårlig film på TV2 akkurat nå, den står ikke på programmet. (Det stoppet kl. 01.35 med Været). Pleier som regel ikke være så sent oppe på hverdager, men er dette noe de har begynt med i det siste, eller er det bare i dag tro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Trodde de sendte søppel-Sonen-greiene sine om natta jeg. Kanskje de har gått over til å sende film i stedet? Alt er jo bedre enn Sonen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jo, det det Sonen-greiene er jo forsåvidt nattsendinger det også. Men at noen gidder å se på slikt skjønner jeg ikke. Men det er vel meg da. Filmer er jo mye mer underholdende. (Forutsatt at de er verdt å se da, hehe). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hadde vært artig om flere kanaler begynte å sende filmer på natta... Blir så utrolig lei av Sonen, Mess TV og TV Shop de gangene jeg er oppe sent...Har enda til gode å se en film som underholder mindre enn det søppelet... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Da har du ikke sett Dis :!: Men den kan man le av (hvis man er flere vel og merke) Har alltid trodd at sonen er myntet på fulle folk som kommer hjem fra byen og skrur på tv-en mens de venter på at nattmat-grandisen skal bli varm. Edit:mye leif på lite tekst Endret 31. oktober 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ser at de sender filmer etter "sendetid", men det står jo ikke noe sted. Irriterende. Vil jo vite hva de "gode" filmene heter. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Hmmm, jeg la merke til en slik film på TV2 nå, litt odd... Sendte dem en epost jeg Endret 31. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, så de sendte "The Peacemaker", det er jo en ok film. Men gikk og la meg, kan ikke sitte og rangle hele natten, skal jo på jobb, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå