Gå til innhold

Trenger godt kamera i dårlig belysning- Tips?

Anbefalte innlegg

Som tittel tilsier....

Har også lyst på HDV og ser på Canon HV10e og Sony HDR HC3. Disse ser såvidt like ut. Hva med Panasoniv NV GS 500?

Hvilke kameraer kan anbefales, og hva er viktigst av 3CCD eller HDV mtp filming innendørs i normal til lav belysning. Har er faring fra Panasoniv NV GS 55. Det holder ikke mål innendørs på vinterstid.

Pris :+- 12,000,-

Bor i Nord Norge og her er alltid mørkt på vinteren. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
NV-GS500 funker ikke godt i dårlig lys ihvertfall.

7148238[/snapback]

Sammenlignet med hva?

7149716[/snapback]

Det er en annen sak.. hehe. Jeg vet ikke hva jeg sammenligner med, men det er ihvertfall snakk om et sony kamera (tror det er noe i retning pd150, tar jeg feil nå?)

Lenke til kommentar
Det er en annen sak.. hehe. Jeg vet ikke hva jeg sammenligner med, men det er ihvertfall snakk om et sony kamera (tror det er noe i retning pd150, tar jeg feil nå?)

7152221[/snapback]

Hehe... sammenligner du et GS500 med et PD150 er det ikke rart du får en viss kvalitetsforskjell. GS500 er et avansert kamera i konsumerklassen. PD150 er et profesjonelt kamera brukt blannet annet på tv-stasjoner og av andre profesjonelle. GS500 har en pris på 8-9000 kroner. PD150 kostet vel rundt 35.000 (etterfølgeren, PD170, koster vel noe i overkant av 30.000 kroner.

Sammenligner du GS500 med kamera i dens egen prisklasse (og faktisk en del over), så vil du se at GS500 kommer MEGET bra ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

7152221[/snapback]

Hehe... sammenligner du et GS500 med et PD150 er det ikke rart du får en viss kvalitetsforskjell. GS500 er et avansert kamera i konsumerklassen. PD150 er et profesjonelt kamera brukt blannet annet på tv-stasjoner og av andre profesjonelle. GS500 har en pris på 8-9000 kroner. PD150 kostet vel rundt 35.000 (etterfølgeren, PD170, koster vel noe i overkant av 30.000 kroner.

Sammenligner du GS500 med kamera i dens egen prisklasse (og faktisk en del over), så vil du se at GS500 kommer MEGET bra ut.

7152297[/snapback]

Da var det ikke PD150 ihvertfall, det var et kamera som kostet ca 15k... Det er en stund siden.. Har ikke noe peiling på disse sony navnene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...