Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?

Anbefalte innlegg

Fikk også min CE i dag fra gamezone. Er også deres dvd-meny på fransk ellerno sånt? Resten av spillet er heldigvis på engelsk, men jeg ble bekymret da jeg først så menyen som poppa opp da jeg putta inn dvd'en.

7186621[/snapback]

Kjøpte min på elkjøp og det var også slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned.

Ellers er det action for penga her, uendelig kombinasjoner og slakte div ting på hehe. Er nokk litt lenger fra rollespill (var klar over at det skullev være action spill, men forventet litt mer rpg elementer i spillet) en jeg troddet men gøy er det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
*dump*

Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned.

7189784[/snapback]

Jeg hopper av tauet med "space". Funker bra det.

Lenke til kommentar

Bestilte fra gamezone, og de var utrolig kjappe. Etter 2 dager så lå spellet i postkassa og strålte til meg. Jævli fet "in-game cinematic-aktig storyline" med cutscenes og det hele.. Føles litt ut som å spille en film, til tider. Krever faktisk ikke så barsk pc som grafikken egentlig tilsier. GJ!

Nå gleder jeg meg virkelig til å teste dette online! Håper på gode norske servere, kanskje gamer.no vil være så snille? :)

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
*dump*

7189784[/snapback]

Skakke svinge med tau/kjettinger, eller det kan gjøres til viss grad, men greia er å trykke inn shift (sprint knappen) mens du holder w (framover) inne og så trykke på hoppeknappen (normalt space). Da flyr du framover til neste tau/kjetting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...