co2 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk også min CE i dag fra gamezone. Er også deres dvd-meny på fransk ellerno sånt? Resten av spillet er heldigvis på engelsk, men jeg ble bekymret da jeg først så menyen som poppa opp da jeg putta inn dvd'en. 7186621[/snapback] Kjøpte min på elkjøp og det var også slik. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned. Ellers er det action for penga her, uendelig kombinasjoner og slakte div ting på hehe. Er nokk litt lenger fra rollespill (var klar over at det skullev være action spill, men forventet litt mer rpg elementer i spillet) en jeg troddet men gøy er det. Endret 30. oktober 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva faen... 31.10.06 10.23 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Flere enn meg som ikke har fått fra gamezone enda? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Min pakke fra GameZone er på avveie og har havnet en eller annen plass i Kristiansand... Jaja, får håpe at det kommer til rette... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg lurer litt på en ting.. De ekstra våpnene man får i Collectors Edition, er det de "disciple"-våpnene man må finne? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 *dump* Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da jeg spillte demoen fikk jeg til og hoppe fra tau første gangen, aldri igjen... rart det der. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 *dump* Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned. 7189784[/snapback] Jeg hopper av tauet med "space". Funker bra det. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Vet, men altfor ofte faller jeg bare rett ned. edit ikke akkurat prince of pericia dette her hehe Endret 31. oktober 2006 av simalarion Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Bestilte fra gamezone, og de var utrolig kjappe. Etter 2 dager så lå spellet i postkassa og strålte til meg. Jævli fet "in-game cinematic-aktig storyline" med cutscenes og det hele.. Føles litt ut som å spille en film, til tider. Krever faktisk ikke så barsk pc som grafikken egentlig tilsier. GJ! Nå gleder jeg meg virkelig til å teste dette online! Håper på gode norske servere, kanskje gamer.no vil være så snille? Endret 31. oktober 2006 av empatiy Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 *dump* Har fått spillt det litt nå, men en ting iriterer meg. Skal jeg svinge frem og tilbake på toppen av kjettinger\tau eller hva er greia her. Prøvd flere metoder men faller stort sett rett ned. 7189784[/snapback] Skakke svinge med tau/kjettinger, eller det kan gjøres til viss grad, men greia er å trykke inn shift (sprint knappen) mens du holder w (framover) inne og så trykke på hoppeknappen (normalt space). Da flyr du framover til neste tau/kjetting. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 aaaaaaaaaaah du er en knupp, hjem å spille nå!! det var drit morro bortsett fra at jeg ikke er ferdig på jobb før 18.00 da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan er erfaringene deres med GameZone? Vurderer sterkt å forhåndsbestille en Wii derfra, men vil nødig vente for lenge.. =o Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Det var vell akkurat så mye offtopic at tråden ikke tålte det. Lag en tråd om dette på webhsopper, så får du sikkert fler svar også. edit Men ja, tråden har blitt ganske vannet ut fra - når det slippes - Endret 31. oktober 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det Half-Life 2 - Episode 1 (med alt på) -maskinkrav dette her? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Tja gir nokke en ganske bra målestokk det ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 alt på high med 1200X1024 og får 70fps så det krever ikke noe serlig Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tråden har for lengst gått over til å handle om noe helt annet enn det emnefeltet tilsier, og blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg