cbs77 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal på en måneds reise og trenger en god mediaplayer. Dama har tatt pc'en, så jeg vil ha en PVP. Den bør ha god skjerm, og bra avspillingsmuligheter. Mesteparten av filmene mine er i divx, xvid, avi format på rundt 700MB, så den bør også ha en del lagringsplass. Er det noen som har noen gode idéer? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Post i Multimedia-kategorien, den er for slike spørsmål. Denne kategorien omhandler elektronikk som lodding, dioder, led, kretser og lignende. Lenke til kommentar
narnold Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Creative Zen Vision:M Har den selv, og ingenting å utsette på den uten om at den er litt for tykk. men en veldig god spiller. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Etter mye søk på nettet så fant jeg iAudio A2 30GB https://prisguiden.no/product.php?productId=42009 Grei størrelse, tar mesteparten av filformatene og AC3 lyd. Passer veldig bra for mitt bruk. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Da vil jeg anbefale deg Creative Zen Vision og Creative Zen Vision:M Den største forskjelden på disse er at Vision:M er en litt mer allround spiller, mens Vision er en "ren" medie avspiller. Edit: Så ikke at han hadde kjøpt Endret 8. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå