SirGalrim Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Heite Skøt Helten Greggar Køde blei nyleg kjent fe hendelsane rondt Eggstøkkan og tungtvatnet. Men Greggar heve ei lang fortid som spion, og det heve sine konsekvensar. Det æ nøkk av følk som gjønne vi sjå Greggar av dage. Dette fe Sigurd og Greggar nå erfare på det aller værste! Samtidig som dei bli forsøkt skøtene i hæl må dei finne ut av kvem som æ etter dei, og kvifor. Det viser seg etterkvørt at det ein stor sak som æ i opprulling. Og det ser lenge mørkt ut fe Greggar. Heite Skøt æ ein crazy actionkomedie frå amatørfilmselskapet Norbygdi Productions. Det æ mykje god bygehumor, bruk av dialekt og vakre bilete frå Vest-Telemark. Heite Skøt blei filma Juni 2006 og slept fe publikum 23.10.2006. Heite Skøt kjæm på DVD i fullgod kvalitet Januar 2007. Last ned Heite Skøt fra www.norbygdi.net nå! :!: Endret 24. oktober 2006 av SirGalrim Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Eneste jeg har å si: Konge biljakt! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Laster ned nå, venter i spenning. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jævla bra =D Beste amatørfilmen jeg har sett på lenge.. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Takktakk Moro med tilbakemeldinger! Vi prøver stadig å lage bedre filmer. Ser jo mange "feil" og ting som kunne vært gjort bedre allerede. Nå trengs det bedre teknisk utstyr til. Og som alltid mer tålmodighet på å ta opptak på nytt og forberede seg skikkelig. Kom gjerne med kritikk på hva som er bra og dårlig. Endret 4. november 2006 av SirGalrim Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sinnsykt genial film! Selvom jeg ikke skjønte alt personene sa, skjønte jeg vitsen. Genial film! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette var en amatørfilm godt over gjennomsnittet. Er imponert over deler av spesialeffektene og selvfølgelig biljakten og generelt det som inneholdt biler. Skuespill og gestikulering ble litt for overdrevent etter min smak, tenk hvor kulere det hadde vært hvis de diegetiske folka faktisk virka seriøse. Historien har et greit anslag, fordypning kommer greit nok til når vi ser tilbakeblikket og det er action som redder det som ellers kunne blitt en langdryg affære med overdrevent skuespill. Jeg lo høyt ved minst et par anledninger, og det er ganske bra ettersom det ikke var ufrivillig morsomt. Hvis dere bygger opp et mer sammenhengende manus, bildeflyt osv neste gang, er dere på god vei. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Takk for tilbakemelding cun. Jeg er nok enig at du peker på de største problemene våre. Vi er for rett og slett for dårlige å skrive manus. Jeg vil påstå vi harm ange gode ideer men orker aldri ta oss tid til å innarbeide dem skikkelig. Og få et helhetlig flytende manus. Dette bare er noe vi gjøre bedre til neste film. Samtidig er vi litt for dårlige på å følge manus også. Vi tar andre løsninger, og ofte en annen dialog ettersom vi er alt for dårlige på å lære oss dialogen. Dette fører fort til små endringer som gjør at filmen kan bli litt usamenhengende. Feks. så glemmes en viktig settning å nevnes som kan gjøre folk ikke oppfater en sentral del av plotet. Jeg er enig at det kunne blitt langdrygt uten action, og det er joderfor også trossalt en actionkomedie. Skuespill er kanskje ikke vår sterkeste side. Men vi er gode på å karkatisere bygeorginaler vil jeg påstå. For det er vel mer hva vi har gjort. Bygd opp peronene i filmen på bygdeorginaler bare tatt det enda lengere. Gestikuleringen til Gerggar og Sigur kan nok være litt "over the top" til tider men jeg føler det er med på å gjøre rollene, og det er nokså artig til tider også. Men kritikken tas til følge. Mer tid skal brukes på manus ved neste langfilm. Bedre kamera skal anskafes, det har jeg satt som krav. Litt usikker på hva du mener med bildeflyt? Kan du utbrodere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Glattere overganger mellom innstillingene, kanskje flere innstillinger som gir mer variasjon. Med glattere overgang menes mer vekt på kontinuitet og mise-en-scéne (f.eks. hvor skuespillerne er i innstilling A i forhold til innstilling B, slik at øyet tilpasses fort og godt). Det er smådetaljer som kunne gjort filmen enda bedre. Men det var nå altså ikke et så stort problem, dere var egentlig ganske flinke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå