imran Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har Telio telefon. Sliter litt med kvalitten. Fikk vite av Telio admin at jeg må åpne en del porter (som jeg har gjort) og åpne en trigger port. Hva er en trigger port? Noen som har erfaring med Netgear rutere og vet hva det kalles i netgrear teminology? Jeg finner ikke noe som heter triggerport i det hele tatt. Alt annet på nettet funker bra, bortsett fra Telio. Kan det finnes andre åpenbare grunner til at Telio sin adapter ikke skulle fungere optimalt? Har en god linke (500 up, 3000 ned). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Netgear ja, det er mange routere det! Lenke til kommentar
imran Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Netgear ja, det er mange routere det! 7145627[/snapback] Det stemmer.. Og jeg glemte nok å foretelle hvilket jeg har. Jeg har Netgear Wireless ADSL Firewall router DG834G. Håper noen har denne ruteren og samtidig bruker Telio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå