Gå til innhold

kommer X2 4200+ på leger eller ikke?

Brian

Anbefalte innlegg

hallo

så hos butikken jeg bestilte den nye cpuen min, en X2 4200+, at den var ubekreftet til 30.10, og i dag var det 31.10. Vil den komme på lager, eller er dette bare en vare som ikke vil komme? Akkurat dette skjedde med et tastatur jeg skulle kjøpe, ble utsatt litt og litt i over en og en halv måned. Og avbestilte det til slutt, fordi jeg ikke gidda å vente. Hva er det med amd for tiden? de har jo ingen cpu'er på lager omtrent. Orker ikke samme situasjon som med tastaturet.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

AMD har store problem med å dekke etterspørselen, spesiellt etter at Dell ville ha sin del.

Det blir nok en del bedre når AMD får produksjonen over på 65nm, eller riktigere sagt, produksjonen har startet, men det tar tid før de er i butikkhyllene. Så det kan virke som det blir tynne lager fremtil desember.

Om du skal ha X2 4200+ for AM2, så har Netshop den på lager. Socket 939 ser det verre ut for.

Hilsen,

efikkan.*

Lenke til kommentar

skal ha socket 939 ja. ville helst ikke gå lengre ned enn til 4200+, men er det større sjangs å få tak i 4400+ eller 4600+ ?

ville helst ikke vente så lenge på cpu'en, siden jeg har kjøpt nytt skjermkort og slikt, så da vil jeg også få ny cpu plass om ikke lenge.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

ser at komplett.no har en X2 4600+ på lager nå faktisk. Men den er også blodpriset. 2700 var kanje litt drøyt. Tror dere jeg kan få den billigere hvis jeg spør? hvis jeg får den litt billigere tar jeg heller den, enn å vente 3måneder på en X2 4200+.

Lenke til kommentar
hallo

så hos butikken jeg bestilte den nye cpuen min, en X2 4200+, at den var ubekreftet til 30.10, og i dag var det 31.10. Vil den komme på lager, eller er dette bare en vare som ikke vil komme? Akkurat dette skjedde med et tastatur jeg skulle kjøpe, ble utsatt litt og litt i over en og en halv måned. Og avbestilte det til slutt, fordi jeg ikke gidda å vente. Hva er det med amd for tiden? de har jo ingen cpu'er på lager omtrent. Orker ikke samme situasjon som med tastaturet.

7144633[/snapback]

Netshop har inne både x2 4200 og x2 4600 til socket 939 til en grei pris..

Endret av xtrail2
Lenke til kommentar
hallo

7144633[/snapback]

Netshop har inne både x2 4200 og x2 4600 til socket 939 til en grei pris..

7145121[/snapback]

der ja, de hadde den faktisk på lager også. Tror nesten jeg klasker til med en 4600+ istedet for en 4200+ siden prisforskjellen ikke er utrolig ille. Eller er det bare dumt?

edit: glemte at jeg også skulle ha med et lydkort, creative sb x-fi xtrememusic. netshop har ikke det. eneste de har er et til 2500kr.

edit 2: glem det, fant det også etter en del søking på siden. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

etter nærmere omtanke går jeg for X2 4200+ istedet, spreger budsjettet fullstendig med en 4600+ desverre. Men sendte mail til netshop om jeg kunne få det lydkortet billigere, siden jeg kan få det 400kr billigere et annet sted. Får håpe de godtar det. :)

Lenke til kommentar
etter nærmere omtanke går jeg for X2 4200+ istedet, spreger budsjettet fullstendig med en 4600+ desverre. Men sendte mail til netshop om jeg kunne få det lydkortet billigere, siden jeg kan få det 400kr billigere et annet sted. Får håpe de godtar det. :)

7145256[/snapback]

Det er nok et godt kjøp med den cpuen.

Men har du så gode høyttalere at du vil høre forskjell med det lydkortet?*

Lenke til kommentar

7145256[/snapback]

Det er nok et godt kjøp med den cpuen.

Men har du så gode høyttalere at du vil høre forskjell med det lydkortet?*

7147852[/snapback]

har et sennheiser hd 555 headsett som kosta 700-800kr tro jeg det var, på et inegrert lydkort. Vil ha noe annet enn integrert. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...