kimian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Som emnetittelen sier så henger pcen seg hver gang jeg går ut av et spill. Det er veldig irriterende siden jeg er en ivrig gamer. Jeg kan alt+tabe ut fra spill uten at det skjer noe da.. men med en gang jeg quiter, så henger alt seg og jeg må reboote. Jeg har prøvd å alt+tabe også ctrl+alt+del og prøve å lukke spillet på den gale veien.. pcen henger seg da også jeg har helt ny pcen også takk for hjelpen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Har du forsøkt nye skjermkortdrivere? Har du forsøkt ulike skjermoppløsninger? Jeg regner med at en ny pc er i god stand og minimalt med virus og lignende. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje du har samme problem som meg. Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord. Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje du har samme problem som meg. Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord. Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det. 7144787[/snapback] og etter at du har gjort det.. så fungerer det igjen ? Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jepp, da funker det helt som vanlig igjen. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jepp, da funker det helt som vanlig igjen. 7147828[/snapback] Faktisk, det var det som var problemet. Hva er det som gjør det egentlig ? veldig irriterende å måtte gjøre det hver gang. :\ Er det ingen måte å få fiksa det på ? Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tror det funker å bytte driver, virker i hvert fall som et driverproblem. Men jeg orker ikke å teste med en annen driver, så du får nesten teste det selv. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan jo høres ut som et driverproblem ja, men det kan også være en sammenheng med det som Efikkan nevner ifht skjermoppløsning. Vet at noen programmer får problemer med å samarbeide med Windows når oppløsninger er lik/ulik. Dette er vel også i bunn og grunn et driverproblem opp i mot de berørte programmene. Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg spiller med en annen oppløsning enn jeg bruker i windows, men når det "henger" etter jeg har lukket spillet, ser jeg windows i vanlig oppløsning. Lenke til kommentar
lasr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje du har samme problem som meg. Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord. Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det. 7144787[/snapback] Win+L er vel enklere enn å lete seg fram til startmeny og bytt bruker i blinde ? Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ja, det har jeg ikke tenkt på, men det er ikke så vanskelig å trykke Win, opp, opp, enter, enter, det bare høres så mye mer avansert ut. :-) Endret 25. oktober 2006 av majcrofi Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Høres ut som ATI forbrukere Vel... Løsning på problemmet deres ligger rett og slett i dette! Last ned: ATI Catalyst... (Kan ikke legge ut link i og med at jeg ikke vet hvilket grafikk kort dere har) Last ned den versjonen som ikke har tillegges delen så slepper du og måte styre med .framework osv Har hatt dette problemmet... Og denne løsningen fjerner det helt Endret 26. oktober 2006 av Neon-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå