kurrikill Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Heyhey:P for 1 år siden slutta jeg med gta sa etter å ha klart alle hovedoppdragene. Jeg solgte spillet , men nå har jeg skaffet meg det igjen! Jeg anskaffet spillet igjen fordi jeg fikk lyst til å laste ned modder, eller nye biler som virkelig finnes! Det jeg trenger hjelp til er hvordan man instalerer disse moddene man finner på f.eks www.gtagaming.com og en annen ting er at jeg orker ikke å ta alle hovedoppdragene omigjen derfor vil jeg bruke "savegamer" fra internett slik at jeg ikke trenger å gjøre det omigjen, men jeg trenger også hjelp til dette! -Kåre-Magnus Endret 24. oktober 2006 av kurrikill Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hvis du har det til PC! San Andreas Mod Installer(Eller SAMI som det også kalles) har jeg brukt ganske mye, det funker fint for meg å få dem inn.. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=10011 .. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...=category&id=39 der finner du noen saved games åsså Endret 25. oktober 2006 av --MrDave-- Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 tusen takk! eg har fått savegame no...prøve med på mods! Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 hmm, jeg trykker på download, men det kommer ingenting opp! noen som har en annen link til denne mod åpneren!:S Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Prøv å søk deg litt rundt på nettet.. søk på foreks. google å skriv San Andreas Mod Installer ... kan hende du finner en der Endret 25. oktober 2006 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå