Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) *Skamme seg* vi har jo feint og vanish, trenger ikke spare på noe. Edit: Det var sagt ja Endret 26. oktober 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 warrior er bra ja de er det... men i TBC blir rogues bedre igjen.. jeg har nå 760+ AP unbuffed i rank 10 gear (+ AB, AV,WSG exalted rewards) 23.89% crit (hemo build) ligger rundt 650+ dps, i TBC blir det vesentlig mye mer siden jeg skal booste AGI (med talent) og AP (med talent) så jeg skal tro jeg har rundt 1k AP i gearet jeg har nå i TBC.. men hvis du ser på PVP rewards i PVP så er rogue settet STAPPA av AP og crit + socets som gir AP og crit + Våpen med AP og crit.. men vi får se.. til nå har jeg ikke problem med å drepe warriors i samme gear scale Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I PvP ja, raids blir kanskje noe annet? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fhu, har fått inntrykk av at de fleste rogues i forumet her suger i pvp. Eller kanskje dere bare er undergeared.... 7154210[/snapback] Nu skal du ikke dra alle over en kam her. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil bare si at jeg mente ikke at mages/warriors ALLTID slår rogues på skade, men de ligger ganske tett i vanilla-WoW, og theorycrafting, noe som er dumt, siden både mages og warriors KAN SÅ MYE ANNET. Buff/vann-automat er et eksempel, så har vi: AoE AoE-crowd-control (frost nova) in-combat crowd control (sheep) de er RANGED, det er ikke alle som tenker over alle fordelene med dette, mages suger ikke healing, derfor ikke mana fra healers, derfor mer stabilt raid, derfor fortere raid, derfor tryggere raid. Tenk dere om, hvis forskellen mellom en warrior/mage og en rogue er 50-100 000 DPS igjennom et helt raid, vil dette bli slått ned i støvlene av alle de andre tingene warriors/mages kan gjøre for raidet. Angående erfaring, jeg har vært opp til de første bossene i Naxx som MT og rogue. Uansett, rogues gjør bra skade, men i forhold til alle tingene de som ligger på andreplass kan, så burde rogues ligge på topp i TBC også. Hva annet har de å fare med? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Aggro management? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fhu, har fått inntrykk av at de fleste rogues i forumet her suger i pvp. Eller kanskje dere bare er undergeared.... 7154210[/snapback] Nu skal du ikke dra alle over en kam her. 7154247[/snapback] Neh, var ikke meningen det. Var vel pekt mot de som whina. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fhu, har fått inntrykk av at de fleste rogues i forumet her suger i pvp. Eller kanskje dere bare er undergeared.... 7154210[/snapback] Neida er ganske god i PvP, men er ganske kraftig undergeared =( Ekke alle som har en AQ40 guild vettø Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 som jeg sier , DPS TO THE LIMIT! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 som jeg sier , DPS TO THE LIMIT! 7154276[/snapback] Øhh? Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Aggro management? 7154262[/snapback] Jess, visste jeg hadde oversett noe. Men fortsatt, i vanilla-WoW så ligger ikke warriors/mages langt etter rogues på DPS, selv uten å ta aggro. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Aggro management? 7154262[/snapback] Jess, visste jeg hadde oversett noe. Men fortsatt, i vanilla-WoW så ligger ikke warriors/mages langt etter rogues på DPS, selv uten å ta aggro. 7154728[/snapback] Rogues er fine fordi vi kan gjøre høy DPS uten å ha noen innvirkning på aggro. Det er hvertfall en ting. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 for å ikke snakke om jevn dps eller burst om man vil Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) warrior er bra ja de er det... men i TBC blir rogues bedre igjen..jeg har nå 760+ AP unbuffed i rank 10 gear (+ AB, AV,WSG exalted rewards) 23.89% crit (hemo build) ligger rundt 650+ dps, i TBC blir det vesentlig mye mer siden jeg skal booste AGI (med talent) og AP (med talent) så jeg skal tro jeg har rundt 1k AP i gearet jeg har nå i TBC.. men hvis du ser på PVP rewards i PVP så er rogue settet STAPPA av AP og crit + socets som gir AP og crit + Våpen med AP og crit.. men vi får se.. til nå har jeg ikke problem med å drepe warriors i samme gear scale 7154236[/snapback] Lite troverdig at du ligger rundt 650 dps over en lengre periode med sånt gear og hemmo build kek. Endret 27. oktober 2006 av brutti Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 warrior er bra ja de er det... men i TBC blir rogues bedre igjen..jeg har nå 760+ AP unbuffed i rank 10 gear (+ AB, AV,WSG exalted rewards) 23.89% crit (hemo build) ligger rundt 650+ dps, i TBC blir det vesentlig mye mer siden jeg skal booste AGI (med talent) og AP (med talent) så jeg skal tro jeg har rundt 1k AP i gearet jeg har nå i TBC.. men hvis du ser på PVP rewards i PVP så er rogue settet STAPPA av AP og crit + socets som gir AP og crit + Våpen med AP og crit.. men vi får se.. til nå har jeg ikke problem med å drepe warriors i samme gear scale 7154236[/snapback] Lite troverdig at du ligger rundt 650 dps over en lengre periode med sånt gear og hemmo build kek. 7162117[/snapback] Må si meg enig her, 650 hørtes tvilsomt høyt ut. 650 *peak* DPS kanskje (På Vaelastrasz? ), men ikke gjennomsnittlig DPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå