user156890 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hehehe dieselotern, altså snakker vi om en Rogue med 3500ish hp eller? 7147408[/snapback] Stemmer det ja ^^ Jeg har 3300 hp, å ikke diss! Har førøvrig fleshide shoulders og, så gearet mitt suger. Critchance på 14.5% Så mot folk med pruplezz sliter jeg litt men tar dem ofte, kommer veldig ann på om backstab critter eller ikke... Hovedgrunnen til at gearet mitt suger er fordi jeg bruker all tida mi når jeg spiller på Word PvP, har endelig blid exalted med AV å det var de værste 4 dagene i mitt liv! Hadde det ikke vært for at jeg låner bort PCn min om kort tid så ville jeg prøvd meg på rank 10/13... Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Darkey : Warriors får rage av å bli slått på. Faktisk ganske mye når de blir stunlocka. Også anngående warlocks : De seducer deg , du bruker wotf , mens du brukte wotf har de rekket å få inn en death - coil og en fear, du bruker pvp trinket og fjerner fear, men da er seduce klar igjen. Pew pew soulfire! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 at du greier å stunlocke folk ned til 0 hp i greens sier bare hvor ræva folka du dreper er ... og hvis du greier det har de: 1: ikke noe skills i det hele tatt 2: gimp hp 3: du bruker alt av timers, 2x vanish, 2xblind Er det noe jeg hater så er det folk som faen ikke greier å spille så de spammer blind... blind skulle vært fjerna fra spillet jeg har rank 10 pvp gear + lobot og krol blade og jeg greier å stunlocke folk ned til ja, si 30-40% hp.. Det er på folk i tier2 eller pvp set... (hemo build, stunlock spec) Liten add: Er jo en fin finish of skill som vi får da... den consumer riktig nok Deadly poison men det er da ikke så dyrt med tanke på at roguer er de beste gold farming classen... 7145519[/snapback] Dette er feil. Jeg testet en gang en stunlock build, og brukte en stunlock uten "hull" i. Det vil si at alle stuns overlapper hverandre. Før fienden får anledning til å bruke noen abilities fikk jeg inn 4x cheapshot, 2x 5combopoint cold blood eviscerate, 2x sinister strike, en menge gift og "hvit" skade - stunlocken avsluttes med en sap dersom fienden på en eller annen måte skulle ha litt liv igjen, da har jeg ikke mistet noe helse mens han derimot er død eller døendes. Veldig lite rettferdig å gjøre dette, ettersom fienden ikke får inn et eneste slag tilbake, ettersom han heller ikke får anledning til å bruke tastatur eller mus har det ikke noe å si hvor god eller dårlig han er heller. Dette krevde at jeg brukte nesten alle cooldowns, men det er bare til å skru på stealth og slåss en gang hvert 10. minutt når jeg er garantert til å vinne. Dette bør helt klart endres på, det er like urettferdig som om en hunter skulle ha stealth, 100% sjanse for critical strike og kunne skyte hvem som helst for 5-6000skade. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje det finnes håp for rogues i BC allikevel? clicky 2000+ på plate er ok. Om det er verdt det i forhold til gouge/blind vet man ikke før man har prøvd selv Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje det finnes håp for rogues i BC allikevel?clicky 2000+ på plate er ok. Om det er verdt det i forhold til gouge/blind vet man ikke før man har prøvd selv 7148179[/snapback] Jada gi rogues et angrep så de kan ta 50% av all Hpen til Warriors også. For all del ikke ha en class som rogues skal ha litt problemer med Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dårligste classen i spillet? Faen har du røka a? Jeg har 66% dodge med ghostly strike og dodge skill og 4300 hp uten no serlig enchants.. dodger alt som er av malee classes... Som hemo build dreper du en warrior på samme gear scale LETT.. Mages er lettere enn du tror, roguen er ALLTID den som starter fighten hvis du ikke er så dum å går rundt magen mens han flyr rundt å spammer AE.. Cripling poison, slower magen,du begynner med CS,magen blinker, du vanisher, sprint, CS, spesicals til 5 point , CB , EVI.. gg.. Hunter er lett hvis du er en god engineer, tren engineering til 300, skaff deg en ice deflektor, stealth, sett på ice deflektor , gå i trappen og se huntern blir til en is blokk.. så er det bare å hamre løs, huntere er gimps i close combat, bare cripling poison kite dem i død sonen dems (langt ifra nok at de ikke kan bruke raptor og wing clip, og nærme nok til at de ikke får brukt bua) Druids er pain.. eneste grunn at de vinner er pga de outhealer dmg`n din.. å hvis det går til helvete for dem så tror du faen ikke de stikker av i travle form å SPAMMER moon fire... jævla shape shift tar jo vekk alt av slow effects... Warlocks er det bare å stunlocke.. som undead er det jo grise lett, hvis de seduser så bruker du WoFT, seduser du igjen så bruker du pvp rank 2 trinket... Dette forutser at ROGUEN starter fighten... men det gjør de så si hele tiden uten om i PVP zerg som i AV f.eks.. 7146157[/snapback] Stemmer ikke... Warrior bruker owerpower.. Er du litt smart rolla du dwarf Hunter... da er det bare stoneform--->dispell crippling poison--->scatter shot--->fd trap... bandage --->avtand. aimed.. død rogue. Husk at moonfire koster ca 600 mana.. du blir LETT OOM.. med mindre du har mana build.. men da har du ingen hp.. =død drood.. konklusjon=rogues er ikke imba... du må bare vite hvordan du tar de.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva er best for en rogue å få i trynet, MS + HS + Overpower, eller Overpower? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje det finnes håp for rogues i BC allikevel?clicky 2000+ på plate er ok. Om det er verdt det i forhold til gouge/blind vet man ikke før man har prøvd selv 7148179[/snapback] Jada gi rogues et angrep så de kan ta 50% av all Hpen til Warriors også. For all del ikke ha en class som rogues skal ha litt problemer med 7148220[/snapback] Folk har 9000+ HP på level 67. I gear som ikke er noe spesielt. 2000-3000 er ikke 50% av den HP'en folk kommer til å ha. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje det finnes håp for rogues i BC allikevel?clicky 2000+ på plate er ok. Om det er verdt det i forhold til gouge/blind vet man ikke før man har prøvd selv 7148179[/snapback] Jada gi rogues et angrep så de kan ta 50% av all Hpen til Warriors også. For all del ikke ha en class som rogues skal ha litt problemer med 7148220[/snapback] Folk har 9000+ HP på level 67. I gear som ikke er noe spesielt. 2000-3000 er ikke 50% av den HP'en folk kommer til å ha. 7148323[/snapback] Ups tenkte ikke på høyere lvls jeg da. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 7145519[/snapback] Kishkumen tok fyren som kjøpte kontoen til Maydie med bare grått utstyr og daggeren du starter med, når han var omtrent AFK. Og en drøssevis av andre rank 14 folk. 7147942[/snapback] Fiksa litt på den for deg, jeg... Ikke pent å lyve vettu... Men virkelig, det jeg hvertfall prøver å få fram her, er at rogues er verdt null og ingenting uten cooldowns, og at uansett om de har prep. og alle cooldowns oppe går jeg for rogues/druids 100% av tiden i battlegrounds hvis jeg ser dem. UAVHENGIG av hvilken class jeg spiller. Hittils har dette handlet mest om PvP, hvis vi drar dette inn på PvE, så kan vi jo dra fram at både mages og warriors kan nå, selv etter 1.12, slå rogues på skade. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot dette, hvis rogues hadde EN ENESTE annen ting å bidra med, i dagens end-game. Det jeg virkelig håper at rogue-classen får, er mer viability i raids, f.o.m TBC. Men, men, er ikke sånn at man bare har en 60 rogue, blir det for ille leker jeg med dwarf-in-a-can'en min isteden. Lenke til kommentar
ath1337 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hittils har dette handlet mest om PvP, hvis vi drar dette inn på PvE, så kan vi jo dra fram at både mages og warriors kan nå, selv etter 1.12, slå rogues på skade. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot dette, hvis rogues hadde EN ENESTE annen ting å bidra med, i dagens end-game. Det jeg virkelig håper at rogue-classen får, er mer viability i raids, f.o.m TBC. Men, men, er ikke sånn at man bare har en 60 rogue, blir det for ille leker jeg med dwarf-in-a-can'en min isteden. Depression room uten rogues? Vet det finnes andre eksempler på encounters hvor rogues brukes til mer enn ren dps også. Men du som tydeligvis har stor innsikt i hvordan dagens end-game encounters fungerer, har helt sikkert full oversikt over dem;) Lenke til kommentar
jvik Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 En del theory craft her, ja :!: 530 spell damage shadow priest med 4600 hp og 5400 mp. Er nesten litt morro når en rogue prøver seg ^^ Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hittils har dette handlet mest om PvP, hvis vi drar dette inn på PvE, så kan vi jo dra fram at både mages og warriors kan nå, selv etter 1.12, slå rogues på skade. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot dette, hvis rogues hadde EN ENESTE annen ting å bidra med, i dagens end-game. Det jeg virkelig håper at rogue-classen får, er mer viability i raids, f.o.m TBC. Men, men, er ikke sånn at man bare har en 60 rogue, blir det for ille leker jeg med dwarf-in-a-can'en min isteden. Depression room uten rogues? Vet det finnes andre eksempler på encounters hvor rogues brukes til mer enn ren dps også. Men du som tydeligvis har stor innsikt i hvordan dagens end-game encounters fungerer, har helt sikkert full oversikt over dem;) 7150181[/snapback] Sarkasme eller kompliment? Vanskelig å skille tonefall på tekst. ^^ Uansett, ja, man trenger rogues på noen få slike steder, men dette blir jo veldig billig. Hvis vi snur situasjonen, og tenker oss at mages suger på alt bortsett fra DPS, hadde det da gjort det bedre om det var et sted hvor man "måtte bruke frostbolts"? Ja, ja, jeg vet, Viscidius, men han er for det første ikke en boss man MÅ ta (prøv å ta BWL uten supp-room. ) og det er snakk om noe man får ved level 4(?) som må brukes. Jeg har en 60 rogue, og desverre, med mindre rogues vil løpe fra alle andre på PvE-DPS, ser jeg ingen grunn til å ta dem med. La feral-druids få gearet, disenchant resten. DPS er det eneste de duger til, med mindre det skal settes flere slike "sperrer" i instancene, som tvinger deg til å ta med en spesiell class. (Som da eventuelt kan løses ved å ta med en alt inn bare for den oppgaven) Nå er det slik at mange rogues ikke VIL ha raid-viability utover DPS, noe jeg forstår, de vil ikke bli de nye "vann/buff-automatene", men så er det jo bare DPS de kan, så da burde de kunne det bedre enn alle de andre. Lenke til kommentar
ath1337 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Depression room uten rogues? Vet det finnes andre eksempler på encounters hvor rogues brukes til mer enn ren dps også. Men du som tydeligvis har stor innsikt i hvordan dagens end-game encounters fungerer, har helt sikkert full oversikt over dem;) 7150181[/snapback] Sarkasme eller kompliment? Vanskelig å skille tonefall på tekst. ^^ Uansett, ja, man trenger rogues på noen få slike steder, men dette blir jo veldig billig. Hvis vi snur situasjonen, og tenker oss at mages suger på alt bortsett fra DPS, hadde det da gjort det bedre om det var et sted hvor man "måtte bruke frostbolts"? Ja, ja, jeg vet, Viscidius, men han er for det første ikke en boss man MÅ ta (prøv å ta BWL uten supp-room. ) og det er snakk om noe man får ved level 4(?) som må brukes. Jeg har en 60 rogue, og desverre, med mindre rogues vil løpe fra alle andre på PvE-DPS, ser jeg ingen grunn til å ta dem med. La feral-druids få gearet, disenchant resten. DPS er det eneste de duger til, med mindre det skal settes flere slike "sperrer" i instancene, som tvinger deg til å ta med en spesiell class. (Som da eventuelt kan løses ved å ta med en alt inn bare for den oppgaven) Nå er det slik at mange rogues ikke VIL ha raid-viability utover DPS, noe jeg forstår, de vil ikke bli de nye "vann/buff-automatene", men så er det jo bare DPS de kan, så da burde de kunne det bedre enn alle de andre. 7152794[/snapback] Jeg ante ingenting om hva slags erfaring du hadde fra spillet. Du kan gjerne se på "tonefallet" som en oppfordring til deg om å utdype deg litt. Det var ikke meningen å være frekk, selv om det kanskje kunne se sånn ut. Jeg ser poenget ditt. Men på samme måte som man kan ta med en alt til å gjøre de få unike oppgavene rogues har, kan man sikkert ha buffbots/vanndispensere stående utenfor instancen. Og optimalisere gruppa med et stort antall av de 4-5 best egnede klassene til hver enkelt encounter, hvis man føler for det. sorry for offtopic forresten. Endret 26. oktober 2006 av ath1337 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) 7145519[/snapback] Kishkumen tok fyren som kjøpte kontoen til Maydie med bare grått utstyr og daggeren du starter med, når han var omtrent AFK. Og en drøssevis av andre rank 14 folk. 7147942[/snapback] Fiksa litt på den for deg, jeg... Ikke pent å lyve vettu... Men virkelig, det jeg hvertfall prøver å få fram her, er at rogues er verdt null og ingenting uten cooldowns, og at uansett om de har prep. og alle cooldowns oppe går jeg for rogues/druids 100% av tiden i battlegrounds hvis jeg ser dem. UAVHENGIG av hvilken class jeg spiller. Hittils har dette handlet mest om PvP, hvis vi drar dette inn på PvE, så kan vi jo dra fram at både mages og warriors kan nå, selv etter 1.12, slå rogues på skade. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot dette, hvis rogues hadde EN ENESTE annen ting å bidra med, i dagens end-game. Det jeg virkelig håper at rogue-classen får, er mer viability i raids, f.o.m TBC. Men, men, er ikke sånn at man bare har en 60 rogue, blir det for ille leker jeg med dwarf-in-a-can'en min isteden. 7150087[/snapback] Du er helt ute på tur, den eneste encountern jeg bruker se mages foran meg er på Loatheb ..NUFF SAID. Om en Mage slår en Rogue på f. eks Patchwerk så er det ugler i mosen... I Naxxramas er jo Rogue's iallefall den klassen som vi har flest av i raidet dvs rundt 7-8 normalt. Hvorfor? Jo på grunn av timelimit bosser som f. eks Patchwerk, Loatheb, Thaddius + Endret 26. oktober 2006 av brutti Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Warriors slår ikke combat dagger pve spec.. blir det nesten bare spesicals spam.. Rogues er også burst dmg dealers og i TBC skal jeg tro roguer blir tikkende bomber også hvis man går nesten full sub (41 point hemo build) så får man insane mye AP og agi (talent som gir 15% mer AP og 10% mer Agi) + gear som er stapp fult av crit rate og AP + sockets Endret 26. oktober 2006 av Darkey Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Warriors slår ikke combat dagger pve spec..blir det nesten bare spesicals spam.. Rogues er også burst dmg dealers og i TBC skal jeg tro roguer blir tikkende bomber også hvis man går nesten full sub (41 point hemo build) så får man insane mye AP og agi (talent som gir 15% mer AP og 10% mer Agi) + gear som er stapp fult av crit rate og AP + sockets 7153597[/snapback] Ok, får vell ta et eksempel her. Vi har faktisk en fury warrior som er rimelig het når det gjelder damage.. Sist Patchwerk kill lå han på rundt 780-800 DPS, han var øverst. Vi kan si det slik at det er ikke mange Rogues som klarer ligge så langt oppe.. Selv lå man på rundt nesten 700 dps. Poenget er at ÅH JO, warriors kan slå Rogue's på damage meter på bosser der threat ikke er et stort problem.. Endret 26. oktober 2006 av brutti Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fhu, har fått inntrykk av at de fleste rogues i forumet her suger i pvp. Eller kanskje dere bare er undergeared.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Warriors slår ikke combat dagger pve spec..blir det nesten bare spesicals spam.. Rogues er også burst dmg dealers og i TBC skal jeg tro roguer blir tikkende bomber også hvis man går nesten full sub (41 point hemo build) så får man insane mye AP og agi (talent som gir 15% mer AP og 10% mer Agi) + gear som er stapp fult av crit rate og AP + sockets 7153597[/snapback] Ok, får vell ta et eksempel her. Vi har faktisk en fury warrior som er rimelig het når det gjelder damage.. Sist Patchwerk kill lå han på rundt 780-800 DPS, han var øverst. Vi kan si det slik at det er ikke mange Rogues som klarer ligge så langt oppe.. Selv lå man på rundt nesten 700 dps. Poenget er at ÅH JO, warriors kan slå Rogue's på damage meter på bosser der threat ikke er et stort problem.. 7153844[/snapback] Er threat et problem for DPSwarriors? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Kek, heroic strike? Selvfølgelig er det et problem. Rogues har feint og vanish, mens warriors har... død? Endret 26. oktober 2006 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå