Gå til innhold

Rogue blir nerfa ?

Anbefalte innlegg

Dårligste classen i spillet?

Faen har du røka a?

Jeg har 66% dodge med ghostly strike og dodge skill og 4300 hp uten no serlig enchants.. dodger alt som er av malee classes... Som hemo build dreper du en warrior på samme gear scale LETT..

Mages er lettere enn du tror, roguen er ALLTID den som starter fighten hvis du ikke er så dum å går rundt magen mens han flyr rundt å spammer AE..

Cripling poison, slower magen,du begynner med CS,magen blinker, du vanisher, sprint, CS, spesicals til 5 point , CB , EVI.. gg..

Hunter er lett hvis du er en god engineer, tren engineering til 300, skaff deg en ice deflektor, stealth, sett på ice deflektor , gå i trappen og se huntern blir til en is blokk.. så er det bare å hamre løs, huntere er gimps i close combat, bare cripling poison kite dem i død sonen dems (langt ifra nok at de ikke kan bruke raptor og wing clip, og nærme nok til at de ikke får brukt bua)

Druids er pain.. eneste grunn at de vinner er pga de outhealer dmg`n din.. å hvis det går til helvete for dem så tror du faen ikke de stikker av i travle form å SPAMMER moon fire... jævla shape shift tar jo vekk alt av slow effects...

Warlocks er det bare å stunlocke..

som undead er det jo grise lett, hvis de seduser så  bruker du WoFT, seduser du igjen så bruker du pvp rank 2 trinket...

Dette forutser at ROGUEN starter fighten... men det gjør de så si hele tiden uten om i PVP zerg som i AV f.eks..

7146157[/snapback]

Vel, du gir bare utsagnet mitt bedre grunnlag. Du bruker tydeligvis WoFT, de fleste cooldowns, alle trinkets, alt av engineering, hver eneste gang du PvP'er, som betyr at du kan sloss omtrent 1 gang hvert 10'ende minutt.

Også, det virker som om de fleste i denne tråden bare sloss mot characters som ikke vet hvordan de skal sloss mot en rogue/er AFK.

Hvis en warlock kommer ut av stunlocken din i omtrent 0.3 sekunder, vil han ha brukt Coil på deg, så chainfeare deg/curse-kite deg.

Hvis en hunter kommer ut av stunlocken din i omtrent 0.3 sekunder, vil han ha brukt scattershot / FD-trap og kite deg. (Eller så kan han jo sende petten sin på deg fra andre siden av battlegrounden, da er du død med mindre du bruker en vanish.)

Dodger du en warrior bruker de Overpower, og i 80/90% av tilfellene er du da på 1/4 HP og har en bleed-effekt.

Men dette er det som virkelig bestemmer om en class er "sub par" eller ikke:

Jeg går ALLTID etter rogue/druid i battlegrounds, de er "free HK".

Selvfølgelig, alt dette er "situational", men alt i alt, jeg går ALLTID etter rogues/druids i battlegrounds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som jeg har sagt så mange ganger tidligere, stuns ødelegger spilloplevelsen.

Grunnen til at mange mener rogue er så overpowered er at de kan drepe en motstander uten at motstanderen klarer å gjøre noenting.

Derfor mener ihvertfall jeg at rogues fortjener en nerf, men ikke ved å ta fra dem dps.

7145041[/snapback]

Sier den personen som har en warrior alt...

7145927[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Så nå har de likesågodt gitt omtrent alle klasser pets i TBC (priests, shamans, etc), en av de få som ikke har pets (som betyr død for rogues) er warriors, og de blir så gimpet i BC så ikke er gøy engang.

warriors blir jo heller buffet i BC:) og takk gud for det:) Endelig!

Lenke til kommentar
Så nå har de likesågodt gitt omtrent alle klasser pets i TBC (priests, shamans, etc), en av de få som ikke har pets (som betyr død for rogues) er warriors, og de blir så gimpet i BC så ikke er gøy engang.

warriors blir jo heller buffet i BC:) og takk gud for det:) Endelig!

7146544[/snapback]

Vært på WoW-europe forumene i det siste? Rage blir nerfet, veldig nerfet, man håper at det jevner seg ut ved level 70, men opp til level 67 er det visst grusomt.

Grusomt ala "Charge, slå 2 ganger og fortsatt ikke ha nok rage til en Mortal Strike"-grusomt.

Tanking blir gøy da, det gleder jeg meg til. :)

EDIT: Og eksempelet mitt var visst med en kar med Naxxramas-DPS-gear, og Dark Edge of Insanity. :(

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar

Woft og pvp trinket mot Seduce!

Chain fear? uh... pvp trinket? WoFT?

woft har vel søren ikke 10 min timer.. og nei jeg bruker sjeldent timere annet enn Vanish og Cold blood, bruker ALDRI blind.. jeg skal sette opp en pvp film nå til helga så får du se...

Og hvis du får en coil på deg og han slenger på et par dots..

du vet at du kan vanishe og rekker å CS`se før doten breaker stealth?

vansiher du rett forran warlocken så rekker du det fint... og seff bruker de du de skillsa du har i 1 vs 1.. ekke dum eller...

kan ikke sammen ligne 1 vs 1 og BG pga der kan man bli spam heala så de argumentene dine er sugne..

Fleste warriors vet ikke at Overpower er den eneste skillen som treffer uansett.. men hvordan skal du få rage når du ikke får et jævla slag på roguen? uten om den skillen som gir rage..

Skal ta å lage en liten film snutt etter på jeg som viser ossen du dreper en warrior å har 100% hp igjen.. pvp set + AV , AB, WSG rewards dreper folk med tier2 lett...

utallige ganger jeg har figtha folk.. spess andre roguer som står der med fult BF som vanisher og stikker eller blinder deg 2 ganger for å vinne..

er enda på 100% hp når jeg har tatt ferdig CS,Kidney og gauge stunlocken min og warrioren er på rundt 30-40% hp, kiter du dem litt rundt med cripling poison og venter på energy til du har nok til ghostly strike og dodge så er det bare å gå inn i close combat igjen

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Vært på WoW-europe forumene i det siste? Rage blir nerfet, veldig nerfet, man håper at det jevner seg ut ved level 70, men opp til level 67 er det visst grusomt.

Grusomt ala "Charge, slå 2 ganger og fortsatt ikke ha nok rage til en Mortal Strike"-grusomt.

Tanking blir gøy da, det gleder jeg meg til.

EDIT: Og eksempelet mitt var visst med en kar med Naxxramas-DPS-gear, og Dark Edge of Insanity.

Selvsagt har jeg det :) og hvis du ser på 41 poengeren i arms treet så ser du at rage problem blir "mitigated" der:)

Lenke til kommentar
Dårligste classen i spillet?

Faen har du røka a?

Jeg har 66% dodge med ghostly strike og dodge skill og 4300 hp uten no serlig enchants.. dodger alt som er av malee classes... Som hemo build dreper du en warrior på samme gear scale LETT..

Mages er lettere enn du tror, roguen er ALLTID den som starter fighten hvis du ikke er så dum å går rundt magen mens han flyr rundt å spammer AE..

Cripling poison, slower magen,du begynner med CS,magen blinker, du vanisher, sprint, CS, spesicals til 5 point , CB , EVI.. gg..

Hunter er lett hvis du er en god engineer, tren engineering til 300, skaff deg en ice deflektor, stealth, sett på ice deflektor , gå i trappen og se huntern blir til en is blokk.. så er det bare å hamre løs, huntere er gimps i close combat, bare cripling poison kite dem i død sonen dems (langt ifra nok at de ikke kan bruke raptor og wing clip, og nærme nok til at de ikke får brukt bua)

Druids er pain.. eneste grunn at de vinner er pga de outhealer dmg`n din.. å hvis det går til helvete for dem så tror du faen ikke de stikker av i travle form å SPAMMER moon fire... jævla shape shift tar jo vekk alt av slow effects...

Warlocks er det bare å stunlocke..

som undead er det jo grise lett, hvis de seduser så  bruker du WoFT, seduser du igjen så bruker du pvp rank 2 trinket...

Dette forutser at ROGUEN starter fighten... men det gjør de så si hele tiden uten om i PVP zerg som i AV f.eks..

7146157[/snapback]

Vel, du gir bare utsagnet mitt bedre grunnlag. Du bruker tydeligvis WoFT, de fleste cooldowns, alle trinkets, alt av engineering, hver eneste gang du PvP'er, som betyr at du kan sloss omtrent 1 gang hvert 10'ende minutt.

Også, det virker som om de fleste i denne tråden bare sloss mot characters som ikke vet hvordan de skal sloss mot en rogue/er AFK.

Hvis en warlock kommer ut av stunlocken din i omtrent 0.3 sekunder, vil han ha brukt Coil på deg, så chainfeare deg/curse-kite deg.

Hvis en hunter kommer ut av stunlocken din i omtrent 0.3 sekunder, vil han ha brukt scattershot / FD-trap og kite deg. (Eller så kan han jo sende petten sin på deg fra andre siden av battlegrounden, da er du død med mindre du bruker en vanish.)

Dodger du en warrior bruker de Overpower, og i 80/90% av tilfellene er du da på 1/4 HP og har en bleed-effekt.

Men dette er det som virkelig bestemmer om en class er "sub par" eller ikke:

Jeg går ALLTID etter rogue/druid i battlegrounds, de er "free HK".

Selvfølgelig, alt dette er "situational", men alt i alt, jeg går ALLTID etter rogues/druids i battlegrounds.

7146310[/snapback]

Jeg er helt enig. Vi rogues sliter mot de fleste klassene..:(

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt så mange ganger tidligere, stuns ødelegger spilloplevelsen.

Grunnen til at mange mener rogue er så overpowered er at de kan drepe en motstander uten at motstanderen klarer å gjøre noenting.

Derfor mener ihvertfall jeg at rogues fortjener en nerf, men ikke ved å ta fra dem dps.

7145041[/snapback]

Sier den personen som har en warrior alt...

7145927[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?

7146436[/snapback]

Wohoo vi som Rogue's har stuns, fortell meg hvordan jeg skal drepe en warrior med 5-6k hp uten stuns? Rogue's er _IKKE_ en vannvittig lett klasse spille i PvP når man blir CC... Der er det f. eks drøm spille warrior..

Lenke til kommentar
Woft og pvp trinket mot Seduce!

Chain fear? uh... pvp trinket? WoFT?

woft har vel søren ikke 10 min timer.. og nei jeg bruker sjeldent timere annet enn Vanish og Cold blood, bruker ALDRI blind.. jeg skal sette opp en pvp film nå til helga så får du se...

Og hvis du får en coil på deg og han slenger på et par dots..

du vet at du kan vanishe og rekker å CS`se før doten breaker stealth?

vansiher du rett forran warlocken så rekker du det fint... og seff bruker de du de skillsa du har i 1 vs 1.. ekke dum eller...

kan ikke sammen ligne 1 vs 1 og BG pga der kan man bli spam heala så de argumentene dine er sugne..

Fleste warriors vet ikke at Overpower er den eneste skillen som treffer uansett.. men hvordan skal du få rage når du ikke får et jævla slag på roguen? uten om den skillen som gir rage..

Skal ta å lage en liten film snutt etter på jeg som viser ossen du dreper en warrior å har 100% hp igjen.. pvp set + AV , AB, WSG rewards dreper folk med tier2 lett...

utallige ganger jeg har figtha folk.. spess andre roguer som står der med fult BF som vanisher og stikker eller blinder deg 2 ganger for å vinne..

er enda på 100% hp når jeg har tatt ferdig CS,Kidney og gauge stunlocken min og warrioren er på rundt 30-40% hp, kiter du dem litt rundt med cripling poison og venter på energy til du har nok til ghostly strike og dodge så er det bare å gå inn i close combat igjen

7146604[/snapback]

Jeg syns ikke det at "alle warriors er dumme" er et godt argument for at rogues er en god class i PvP.

Og nok en gang bygger du opp under mine argumenter, du blåser omtrent alt du har på EN fiende, som tilsier at du kan drepe noen omtrent hvert 5-10 minutt.

Og forrresten, Overpower koster 5 rage, det vil si at du må slå en warrior omtrent 1 gang før han har nok rage til det.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke det at "alle warriors er dumme" er et godt argument for at rogues er en god class i PvP.

Og nok en gang bygger du opp under mine argumenter, du blåser omtrent alt du har på EN fiende, som tilsier at du kan drepe noen omtrent hvert 5-10 minutt.

Og forrresten, Overpower koster 5 rage, det vil si at du må slå en warrior omtrent 1 gang før han har nok rage til det.

7146863[/snapback]

Ja... er jo ikke vits å brenne av timere i BG`s , der er det bare zerg like vel så jeg ser ikke pointetet ditt.. er i 1vs1 du blåser av 3 timere... vanish, dodge og cold blood mot en warrior, samma gjelder alle malee classes..

1 vs 1 : blåse av timere

zerg vs zerg : er det jo bare å gjøre mest mulig dmg, folk blir heala og folk er buffa...

å nei jeg kan drepe 2 warriors hvert 5 min..

er prep hemo, dvs 2x vanish, 2x dodge, 2x Cold blood og for de feige roguer 2xblind..

hvis roguer bruker blind så er det jo GG uansett... 8 sec "stun" som du ikke kan komme deg ut av..

alle har proffessions og, å hva folk bruker for sin fordel er jo dems problem.. om folk går alcimy og lager potions eller om de går engineering å skaffer seg trinkets..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Mja. Backstab crits you for 200, er rimelig morsom  :!:

Er paladin, har over 10000 armor selfbuffed  :)

Rogue er ikke engang ment å ha sjanse mot paladins og warriors iallefall.

7145188[/snapback]

sword rogues voldtar jo warriors...

Lenke til kommentar
Mja. Backstab crits you for 200, er rimelig morsom  :!:

Er paladin, har over 10000 armor selfbuffed  :)

Rogue er ikke engang ment å ha sjanse mot paladins og warriors iallefall.

7145188[/snapback]

sword rogues voldtar jo warriors...

7147203[/snapback]

hmm.. combat rogues?

hemo rogue med swords sword/dagger , fist weapon/dagger voldtar warriors

paladin er lol.. de gjør ikke en dritt dmg, når de bubler, løper du bare rund paladin og venter på restealth.. er lattelig enkelt å drepe

Lenke til kommentar

Problemet med rogues er at på den ene siden så er de totalt uovervinnelige, mens på den andre så er de den mest letteide classen i hele jævla spillet!

Rogue med allt av CDs kan ta ALLE classene, og med prep så snakker vi overkjøring av alle classene...

Men uten CDs så er vi så sinnsykt letteid! Eneste clasen jeg kan tenke meg at vi tar uten CDs er en holy specca priest, og det er ikke sikkert vi vinner den kampen engang...

Hvorfor er dette? Jo fordi de classene vi er ment til å eie rett og slett dasker oss, vi skal ta cloth users men hva fean hjelper det når vi ikke kommer nært motstanderen?

Warlock trenger bare DOTe dritn av oss å feare oss til døde.

Mages kan slåes med ALLT av CDs slik som alle andre claser men blir uansett ofte 2 shota hvis begge spellsa critter...

Holy priest klarer vi slik som ALLE andre claser, jeee :fun:

Men en shadow priest er bare å glemme med mindre du er UD og har den IMBA WotF

Shammy er bare å glemme med mindre den er troll, orc er jo bare latterlig kan bare glemme å prøve på en orc... Tauren har den stunne greia som gjør at han får heala seg noe som gjør han litt værre.

Hunters skal i utganspunktet være umulig å ta men så kan 99% av alle huntere ikke en drit i PvP så de er faktisk en av de enklere classene, lar Peten angripe deg og står å slår med melee =D

loladins kan man ta med mindre de har reckoning, reckoning = ultimate Rogue smekker. Men en holy palla kan tas bare man vet hva man gjør.

Warrior med 2 hander trenger maks 3 slag for å drepe en rogue... Ingen abilities ingenting, hvitskaden gjør jobben... Hvis han vil eie oss fyrer han bare opp overpower bam dø rogue... Grunnen til at warriors eier oss men ikke palla er pga warrior har hamstring og den charge intercept greia, pallaen får aldri komme nært oss engang... Men på den andre siden så eier Combat rogues warriors, men dette er under forutsetning at roguen har sprint og evasion klar ellers er det kvelden...

Drood som også er en av clasene vi skal eie har samme problemet som de 3 andre cloth userne, vi kommer ikke nært den og når vi gjør så har den 10k armor... Men heldigvis er det med droodn som med huntern, fleste droods suger balle i PvP og står å spammer moonfire :fun:

Uansett så outlaster druidn deg...

Greit rogues har stuns og vi kjører stunlocks men uansett så dreper det deg ikke...

Husker ikke helt hvor lenge du klarer en stunlock men er vell:

Cheap Shot-> Gouge-> Kidneyshot-> Gouge og det var dett, så må vi vente på CD på Gouge og KS og da er kanskje motstandern på 30-50%

For min del så er det ofte litt sånn, jeg ser en motstander så tenker jeg.... Skal han dø eller ikke? Hvis jeg finner ut at han skal dø så dør han, uansett hva det er...

Grunnen til dette er Thistlea Tea, når du kjører en dobbel backstab på en 5 pts KS etterfulgt av vanish med ambush eller CS så dør allt... Men dette krever CDs som sagt...

Personlig syns jeg rogues er en RÆVA klasse.... Skulle gjerne vært warrior, warrior = rogue i plate...

jj nå har jeg skrevet allt for mye så, nuff said fra min side...

Kan forresten si at jeg er 30 8 13 seal fate, DieselOtern - Bloodfeather - som nå er nede jævla fi&"¤%server...

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

Jeg føler at har en Rogue først stunlocket meg så dør jeg stunlocket. Enste gangen jeg slår rogues er hvis jeg kommer ut av stunlock i et kvart sekund for da bruker jeg Death

Coil. Roguen løper litt rundt og jeg får feara. Da er det lett match hvis jeg har healthstone klar. Kan også klare det hvis en SS kommer overaskende på roguen. Uten dette er jeg (Warlock) lett match.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Problemet med rogues er at på den ene siden så er de totalt uovervinnelige, mens på den andre så er de den mest letteide classen i hele jævla spillet!

Rogue med allt av CDs kan ta ALLE classene, og med prep så snakker vi overkjøring av alle classene...

Men uten CDs så er vi så sinnsykt letteid! Eneste clasen jeg kan tenke meg at vi tar uten CDs er en holy specca priest, og det er ikke sikkert vi vinner den kampen engang...

Hvorfor er dette? Jo fordi de classene vi er ment til å eie rett og slett dasker oss, vi skal ta cloth users men hva fean hjelper det når vi ikke kommer nært motstanderen?

Warlock trenger bare DOTe dritn av oss å feare oss til døde.

Mages kan slåes med ALLT av CDs slik som alle andre claser men blir uansett ofte 2 shota hvis begge spellsa critter...

Holy priest klarer vi slik som ALLE andre claser, jeee :fun:

Men en shadow priest er bare å glemme med mindre du er UD og har den IMBA WotF

Shammy er bare å glemme med mindre den er troll, orc er jo bare latterlig kan bare glemme å prøve på en orc... Tauren har den stunne greia som gjør at han får heala seg noe som gjør han litt værre.

Hunters skal i utganspunktet være umulig å ta men så kan 99% av alle huntere ikke en drit i PvP så de er faktisk en av de enklere classene, lar Peten angripe deg og står å slår med melee =D

loladins kan man ta med mindre de har reckoning, reckoning = ultimate Rogue smekker. Men en holy palla kan tas bare man vet hva man gjør.

Warrior med 2 hander trenger maks 3 slag for å drepe en rogue... Ingen abilities ingenting, hvitskaden gjør jobben... Hvis han vil eie oss fyrer han bare opp overpower bam dø rogue... Grunnen til at warriors eier oss men ikke palla er pga warrior har hamstring og den charge intercept greia, pallaen får aldri komme nært oss engang... Men på den andre siden så eier Combat rogues warriors, men dette er under forutsetning at roguen har sprint og evasion klar ellers er det kvelden...

Drood som også er en av clasene vi skal eie har samme problemet som de 3 andre cloth userne, vi kommer ikke nært den og når vi gjør så har den 10k armor... Men heldigvis er det med droodn som med huntern, fleste droods suger balle i PvP og står å spammer moonfire :fun:

Uansett så outlaster druidn deg...

Greit rogues har stuns og vi kjører stunlocks men uansett så dreper det deg ikke...

Husker ikke helt hvor lenge du klarer en stunlock men er vell:

Cheap Shot-> Gouge-> Kidneyshot-> Gouge og det var dett, så må vi vente på CD på Gouge og KS og da er kanskje motstandern på 30-50%

For min del så er det ofte litt sånn, jeg ser en motstander så tenker jeg.... Skal han dø eller ikke? Hvis jeg finner ut at han skal dø så dør han, uansett hva det er...

Grunnen til dette er Thistlea Tea, når du kjører en dobbel backstab på en 5 pts KS etterfulgt av vanish med ambush eller CS så dør allt... Men dette krever CDs som sagt...

Personlig syns jeg rogues er en RÆVA klasse.... Skulle gjerne vært warrior, warrior = rogue i plate...

jj nå har jeg skrevet allt for mye så, nuff said fra min side...

Kan forresten si at jeg er 30 8 13 seal fate, DieselOtern - Bloodfeather - som nå er nede jævla fi&"¤%server...

7147267[/snapback]

Jeg kan si meg enig i mange av di punktene du har her.Men Når det gjelder det med at rouge skulle være en Ræva klasse må jeg si meg uenig... Men dette kan ha seg at jeg aldri har sloss som/med en lvl 60, så om det blir vaneskeligere oppover lvl'n vet jeg ikke... men er det noe mange syntes er vaneskelig så er det og finne en GOD dagger.... ialerfal av disse jeg kjenner...

og foresten jeg HATER di ForP*lte nedetidwene;O

Lenke til kommentar

7146604[/snapback]

Fleste warriors? Er du ren ell? De som har en high level warrior og ikke vet hva overpower er kan gå å legge seg. Rage får vi av dmg(både som vi får og gir), bloodrage, o.l. Rage er aldri ett problem for meg mot rogues.

7146604[/snapback]

De som kan warrior klassen(abilities) vet at zerker rage breaker gouge og sap. En tommelregel(hvertfall for meg) er å idle i zerker stance og heller skifte over til battle for en charge skulle anledningen føle for det. Om du bruker trinket i under CS eller kidney shot bestemmer man som regel selv, hvis du gjør det med en gang på en stunlock rogue som akkurat har fått in en CS så pleier de å smikke på KS med en gang; ergo så har de kun 1-3secs KS. Kite med Cripling? Piercing howl er din venn, eller løp i motsatt retning og intercept, få inn hamstring under intercept stunnen og løp inn og ut mellom swingtimers. Bruk zerker rage hvis du skal stance dance over for overpower, eller bruk den for å breake gouge. Hold hamstring konstant. Eller rett og slett smekk på deg tank gear og tank de ned. Intimidating shout er også en fin ting, selv om de kan bruke trinket for å komme seg rett ut av den. Men de har jo blind, men en rogue kun fighter når den har alle cd'ene sine klare er ikke en god rogue i mine øyne.

*flame suit on*

Endret av Iglooo
Lenke til kommentar

Liker og pvp mot rogues jeg som Holy paladin. Men jeg må nesten ha 1h + skjold. Bruker concecration Rank 1 for å frem dem siden er det bare og kjøre på med judgments & Holy shock. Bruk stun når du trenger og heale. Hater når du har dem nede på under 20% og lader opp en Hammer of wrath og i luften så har de fått mere en 20% igen pga bandages.

Lenke til kommentar
at du greier å stunlocke folk ned til 0 hp i greens sier bare hvor ræva folka du dreper er ... og hvis du greier det har de:

1: ikke noe skills i det hele tatt

2: gimp hp

3: du bruker alt av timers, 2x vanish, 2xblind

Er det noe jeg hater så er det folk som faen ikke greier å spille så de spammer blind... blind skulle vært fjerna fra spillet

jeg har rank 10 pvp gear + lobot og krol blade og jeg greier å stunlocke folk ned til ja, si 30-40% hp.. Det er på folk i tier2 eller pvp set... (hemo build, stunlock spec)

Liten add:

Er jo en fin finish of skill som vi får da... den consumer riktig nok Deadly poison men det er da ikke så dyrt med tanke på at roguer er de beste gold farming classen...

7145519[/snapback]

Kishkumen tok Maydie med bare grått utstyr og daggeren du starter med. Og en drøssevis av andre rank 14 folk.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...