nabbskall Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hei, har hatt det forferdelig siste uke.. først å fremst tåler jeg ikke katter... og for de andre.. DE STYRER HUSET... har gått rundt helt elendig nå, bare jeg går forbi en av kattene og de blir redde, "pryler" den syke moren min meg... hva skal jeg gjøre? hjelp! blir eid av to katter xD Endret 25. oktober 2006 av Storleer Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Katter er da herlige dyr! Man trenger kun å sette frem litt mat til de, så lufter de og vasker seg selv! Dersom de blir redde for deg kan du jo prøve å gi de litt mat fra hånden eller lignende, og klappe de... nå vi klapper de mye minner vi de om måten moren deres vasker de med tungen sin, så de begynner etterhvert å se på deg som en far/morsfigur. Og når de er vant til deg er det kos å sitte godt bakoverlent i stolen, med katten malende på fanget Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Katter er da herlige dyr! Man trenger kun å sette frem litt mat til de, så lufter de og vasker seg selv! Dersom de blir redde for deg kan du jo prøve å gi de litt mat fra hånden eller lignende, og klappe de... nå vi klapper de mye minner vi de om måten moren deres vasker de med tungen sin, så de begynner etterhvert å se på deg som en far/morsfigur. Og når de er vant til deg er det kos å sitte godt bakoverlent i stolen, med katten malende på fanget 7144231[/snapback] eh.. har prøvd alt! fra første dag har de vært et rent helvette! blir så dårlig når jeg har kontakt med dem og.. og de angriper om jeg nermer meg så.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du prøvd å ta allergimedisin? Desverre er det slik at dyr på en eller annen sær måte merker at mennesker er allergiske, og derfor er enda mer innpåsliten. Sære greier, men jeg har sett det 100vis av ganger. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gi de bort, tror det er det beste faktisk. Iallefall om du blir dårlig, får ikke styr på de (tegn på at de mistrives) og moren din ikke virker helt holdbar på situasjonen heller... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du prøvd å ta allergimedisin? Desverre er det slik at dyr på en eller annen sær måte merker at mennesker er allergiske, og derfor er enda mer innpåsliten. Sære greier, men jeg har sett det 100vis av ganger. 7145637[/snapback] Fordi folk med allergi smaler øynene når det er katter i nærheten, og katter tar dette som et kjærlig tegn. Prøv, så får du se! Bruker dette "trikset" daglig. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har du prøvd å ta allergimedisin? Desverre er det slik at dyr på en eller annen sær måte merker at mennesker er allergiske, og derfor er enda mer innpåsliten. Sære greier, men jeg har sett det 100vis av ganger. 7145637[/snapback] Fordi folk med allergi smaler øynene når det er katter i nærheten, og katter tar dette som et kjærlig tegn. Prøv, så får du se! Bruker dette "trikset" daglig. 7146470[/snapback] Det visste jeg ikke! Så morsomt, det skal jeg prøve på jentene mine når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Og da er det slik at fra nå av kommer vi med forslag til POSITIVE løsninger. Alt annet vil nemlig bli slettet. Og om trådstarter er allergisk mot katter så er det svært lite hjelp i å si at "katter er så søte de" . Håper på forståelse for at slike råd ikke fungerer helt heller. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 haha kjøpte en pakke med cat stickz... nå har de ivertfall slutta med kloringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå