Jaketten Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Bestilte meg en flatskjerm og et gainward ti4600 grafikkort idag. Men kom pluttselig til å tenke på at jeg synest å huske på at det ikke går sammen med mitt hk (ep-8kha+). Stemmer dette hvis ja finnes det noen ti4600 som kan brukes? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Tror du kan bøye til side en eller annen dingseboms som kommer i konflikt med vifta. Til opplysning; er du usikker på om dette er så smart så la være å gjør det. Du moser hele hovedkortet. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Ja det er vel de kondensatorene som er der, men var inne på sida til epox de mente det skulle være mulig å bruke gainward sitt grafikkort. så jeg får vel prøve. Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har haft ett Abit Siluro Ti4600 på mitt Epox 8KHA+ Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 OK takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå