egil88 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Heisann Billappen nærmer seg med stormskritt og jeg skal selge min kjære Honda Rebel 99' mod. Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få for den. Jeg vet at det er mange annonser på finn osv, men få av dem har de samme minustingene som min har. Kjøpte den for 16 000 for to år siden forresten, da var den kjørt 33 000, og den ser akkurat lik ut idag (skadene kom før jeg kjøpte den). Farge: Rød Ccm: 125 Hp: 12 Km. stand: 40 000 Rust: Det er en del, bl. annet på toppen av fordemperne. Den har også ganske store skader på tanken, det er en stor bulk midt på Rebel-merket på venstre side, og en liten rett over dette merket på høyre side. For å si noe positivt om sykkelen så må det være at den er ekstremt driftsikker, har ikke vært et problem med den på de to årene jeg har hatt den. Jeg har noen kamerater som kjøpte seg dyre sykler for to år siden og samtlige har hatt noen form for problemer. Så, forslag til pris anyone? Takker for alle svar Endret 24. oktober 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Rundt en 15k vil jeg tro, men jeg vet ikke hvordan de ligger ann i pris... Går den noe fort? Er det god lyd? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Den går ikke mer enn hundre egentlig. Lyden er grei den, men dårlig i forhold til Honda Shadow, Suzuki Intruder etc. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 40 000km er ganske langt da Tviler på at du får 15 for den, for den synker mer enn 1000 på to år Men du kan jo legge den ut for 15! Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 40 000km er ganske langt da Tviler på at du får 15 for den, for den synker mer enn 1000 på to år Men du kan jo legge den ut for 15! 7156797[/snapback] Kan jo prøve det ja, fordi om jeg egentlig tenkte på 12. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå