karmad Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har kjøpt enAMD Athlon XP1700. Når jeg setter den i starter den ikke opp i det hele tatt de fire røde diodene på hovedkortet lyser rødt. Har oppdatert bios,satt J17 på 133MHz uannsett hva jeg gjør så starter den ikke. Når jeg setter i den gamle prosesoren er alt ok Thunderbird 900... HK K7T Turbo (ms6330) 256 sdr ram Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Er det en helt ny prosessor? Har du sett på kjerna om det er noen skader på den ? Har du kraftignokk psu ? Lenke til kommentar
karmad Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Helt ny prosessor kjernen virker hel. psu er ikke sikker,hvor sjekker jeg det?? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Når du får de fire røde lysa da er det prosessoren som er gåen, har selv klart det. Lenke til kommentar
karmad Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Har levert den inn på Komplett, de skulle senden til Norcom for test ingen synlige skader på kjernen, men de prøvde den i butikken de fikk 4 røde der og, de kunne ikke garantere at jeg fikk en ny en på garantien. Jeg var veldig forsiktig når jeg satte på vifta. Hender det at cpu`ene kan være ødelagt når du får dem? Lenke til kommentar
Play535 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Fy f***, jeg har hatt mye problemer med ødelagte prossesorer. Du ække aleine. Ihvertfall med AMD. De er utrolig sensitive. Har sett 3 - 4 prossesorer gå dunken... Det er da man får lyst til å gi opp asså :sad: Den er død, man... Det er over... Prøv å skifte vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå