Gå til innhold

Hva med denne bærbare fra Lidl?

Anbefalte innlegg

Hva sier dere om en bærbar med disse spesifikasjonene. Skal bare ha en tilleggs-pc, denne koster 9000 på Lidl(!). Takknemlig for svar, og eventuelt forslag til andre bærbare i samme prisklasse..

Targa AMD Turion64 Traveller 1720 MT34

TEKNISKE SPESIFIKASJONER

Prosessor: AMD Turion64® MT34 med AMD PowerNow!® teknologi

Minne: 1 x 1024 MB DDR-RAM PC2700 333MHz, kan utvides til 2GB, til sammen 2x 200 Pin SO-DIMM

Display: 17” WXGA+ TFT, oppløsning: ergonomisk 1440 x 900 pixel; 16:10 widescreenformat

Grafikk: PCI Express ATI® Radeon®Xpress 200 med opptil 128 MB delt minne

Harddisk: Toshiba 100GB, 5400 RPM

DVD-stasjon: LG Multinorm DVD±R/RW, DVD-RAM og CD-R/RW stasjon med Double Layer Support

Skriver: 8x DVD+R, 8x DVD+RW, 8x DVD-R, 6x DVD-RW, 4x DVD+R DL, 4x DVD-R DL, 5x DVD-RAM, 24x CD-R, 16x CD-RW

Leser: 8x DVD-ROM, 24x CD-ROM, 5x DVD-RAM

Audio-system: High Definition Audio, AC97 kompatibel, optisk SPDIF digitalutgang (5.1 Sound), analog 5.1-utgang 2x høyttalere

PCMCIA: PC Card Standard-kompatibel, CardBus-understøttelse, 1x Type-II-PC-Card

Grensesnitt: 4x USB 2.0, FireWire (IEEE 1394), Mic-In, Line-In, Headphone/SPDIF, VGA monitor out, S-Video Out, modem (RJ11), LAN (RJ45), PCMCIA TYP II, PCI Express, 5-i-1-minnekortleser

Kommunikasjon: 56K V.90-modem, 10/100/1000 MBit LAN (klargjort for nettverk og DSL), Wireless LAN i henhold til IEEE 802.11g standard kompatibel nedover til WIFI standard, Bluetooth (Class II v.2.0) for trådløs forbindelse til ytre enheter som f.eks. skriver, mobiltelefon og liknende

Tastatur: Norsk tastatur med alle funksjoner og separat num-pad og Windows®-taster

Touchpad: Kapasitiv, slitasjefri touchpad med scrollefelt

Mus: Optisk minimus med scrollknapp medfølger

Strømforsyning: 100V – 240V-nettdel med automatisk spenningstilpasning. Av/på bryter, intelligent Li-Ion-akkumulator

Strømsparing: APM 1.2 & ACPI 2.0 Suspend/Resume-modus

Inkludert praktisk veske med god polstring og mange rom

TILBEHØR

Headset med mikrofon

Optisk minimus

Modemkabel

Strømadapter med ledning

S-Video - komposittovergang

Kompositt, stereo - scartovergang

Modemadapter

Li-Ion-batteri

SPDIF-adapter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å kjøpe datautstyr på Lidl :lol:

7144012[/snapback]

Er ganske enig med deg der :tease:

7144163[/snapback]

Det er jeg også, og det var vel for så vidt derfor jeg stilte spørsmålet her. For oss med minimumspeiling på data ser spesifikasjonene greie nok ut. Men jeg tar med meg motforestillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...