imfrommanndame Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Jeg har lyst til å skjule kablene i mitt NZXT Lexa, men jeg vet ikke hvordan. Med kabinettet skulle det følge med noe som de har kalt "rear cage". Jeg er i tvil om jeg har fått dette, for det eneste som fulgte med utenom monteringsting var et strips. Hvis noen har dette kabinettet OG har fått med "rear cage", vær så snill og send meg bilde®! Men tilbake til saken. Hva trenger jeg? Strømforsyningen min har kabelstrømper fra før, men i forskjellige farger. Skal jeg gjøre noen med den? Fargen i viftene osv er blå. Gjerne svarte kablestrømper. Trenger jeg noe annet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Jeg har lyst til å skjule kablene i mitt NZXT Lexa, men jeg vet ikke hvordan. Med kabinettet skulle det følge med noe som de har kalt "rear cage". Jeg er i tvil om jeg har fått dette, for det eneste som fulgte med utenom monteringsting var et strips. Hvis noen har dette kabinettet OG har fått med "rear cage", vær så snill og send meg bilde®! Men tilbake til saken. Hva trenger jeg? Strømforsyningen min har kabelstrømper fra før, men i forskjellige farger. Skal jeg gjøre noen med den? Fargen i viftene osv er blå. Gjerne svarte kablestrømper. Trenger jeg noe annet? 7143689[/snapback] nei, tror ikke det, kabelstrømpene ordner jo ganske bra opp de. Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 du trenger vell kanskje også da krympestrømper til endene,men det følger med i kabelstrømpesettene visst det er det du kjøper da kan jo også bare bruke teip,men blir jo liksom ikke riktig så fint Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 naar det gjelder "rear Cage" saa er nok dette en av aarets misvisning... de spinkle, ubrukelige plast "pinnene" bak kabinettet er "cage"et (se bilde) Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du kunne jo prøve å legge kablene ut i jørnene slik at de ikke synes så godt. bare kaster ut en idè jeg asså. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er ferdig nå, og er middels fornøyd. Har ennå ikke fått caget, men hvis det bare er buen bak der, er det liten vits! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå