Swafty Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, hvordan drikker du brusen? Tar du lange slurker og drikker den opp fort? Tar du små slurker og bruker lang tid på brusen? Stopper du og drikke halvveis på brusen også går kullsyra ut? Jeg drikker små slurker og bruker litt tid på brusen. Blir bare lei av den hvis jeg ikke tar pauser med å drikke. Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 herregud.. er denne tråden virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, hvordan drikker du brusen? Tar du lange slurker og drikker den opp fort? Tar du små slurker og bruker lang tid på brusen? Stopper du og drikke halvveis på brusen også går kullsyra ut? Jeg drikker små slurker og bruker litt tid på brusen. Blir bare lei av den hvis jeg ikke tar pauser med å drikke. 7143610[/snapback] tar det rolig først, og tar mange små slurker, siden det er så mye kullsyre akkurat da. Sånn ca halvveis går det større og større slurker til det er tomt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Admin plz slett innlegg som ikke har noe med denne fantastiske tråden å gjøre. Blir bare rot med slikt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg drikker brusen alt for fort. Den forsvinner med en gang... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 herregud.. er denne tråden virkelig nødvendig? 7143625[/snapback] ja, den er virkelig livsnødvendig. står på død og liv her. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 En parodi! ...? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, hvordan drikker du brusen? Tar du lange slurker og drikker den opp fort? Tar du små slurker og bruker lang tid på brusen? Stopper du og drikke halvveis på brusen også går kullsyra ut? Jeg drikker små slurker og bruker litt tid på brusen. Blir bare lei av den hvis jeg ikke tar pauser med å drikke. 7143610[/snapback] tar det rolig først, og tar mange små slurker, siden det er så mye kullsyre akkurat da. Sånn ca halvveis går det større og større slurker til det er tomt. 7143632[/snapback] Sånn er det jeg også drikker den egentlig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Man skal drikke brusen så fort som mulig, ellers får du meget dårlige denner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Litt kvalitet ang. posting i OT-baren må vi ha..... Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg