Gå til innhold

Sparkle GeForce 6600 GT UTEN strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte et Sparkle NVIDIA GeForce 6600 GT for en tid tilbake. Fikk opp NVIDIAs (berømte) Power Sentinel som sa at kortet ikke fikk nok strøm. Så jeg åpnet kabinettet og tok ut kortet og så at det ikke fantes noen plugg til ekstern strømkabel i det hele tatt! Seriøst! Det fantes ingen plugg for å sette inn en strømledning fra PSUen. Det eneste som fantes, var seks hull (antagelig til å lodde på fra Molex-pluggen (eller hva det heter)) og to for å skru fast selve pluggen, men OVERHODE ingen plugg i seg selv.

Jeg ville seff sende inn kortet hvis ikke Pyton (de som satte sammen maskinen) hadde sluttet å eksistere - så jeg sendte melding til Sparkle.

Sjekk FAQs etc på websiden deres (www.sparkle.com.tw) og diverse, så skjønne dere hvor useriøs de er (hvertfall virker). Uansett. Fått noen mailer tilbake og det virker ikke som de helt forstår problemet mitt og snakker veldig dårlig engelsk. Uansett.

Lurte på om det var noen som vet hvordan man fester en slik plugg til kortet? Haha.

*** Skikkelig irritert, ikke kjøp ting fra Sparkle ***

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-89409-1161782947_thumb.jpg

Sånn ser det ut, men dette er ikke mitt kort, noe jeg fant på internett og lagde en rød sirkel rundt der det mangler socket til strøm. Tydeligvis er det flere Sparkle kort som ikke har plugg til strømkabel... Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har det når kortet alltid får for lite strøm...?

Så jeg trenger egentlig noen som kan (hjelpe meg med å) feste en plugg til disse hullene på kortet og skru den fast til kortet, så jeg kan feste en strømledning til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...