Lakus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Som topic sier så trenger jeg er hersens billig hd-klar tv på rundt 30" som kan brukes til xbox 360/film. Så lurer på om det faktisk finnes noen billige Tv'er der ute som er noe lignende? Setter ikke så store krav egentlig, hvis bildet har bedre kvalitet enn den gamle Tv'en min er jeg fornøyd Kan noen hjelpe? EDIT: Må helst være og få tak i i en butikk.. har ikke penger til gigantiske fraktkostnader! Endret 26. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL ...var det første jeg tenkte på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Håper bare kompisen min skaffer meg jobben han sa Da blir det 5500 i mnd + 1500 i stipend = 7000, noe som er MYE for meg, og noe som betyr betydelige oppgraderinger på gutterommet EDIT: Anyone else? Må helst være og få tak i i en butikk.. har ikke penger til gigantiske fraktkostnader! Endret 26. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 "Du får hva du betaler for" gjelder spesielt når det er snakk om LCD-TV. Prøv skjermen en stund før du kjøper den, be om å få se DVDfilm på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå