XmasB Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har lyst til å sette opp en løsning som lar bla i, og kopiere filer mellom hjemmet og kontoret. Men fordi maskinen hjemme ofte er i bruk, må dette skje i bakgrunnen. Hvilke programmer støtter dette? Jeg prøvde Remote Desktop, men denne kaster ut brukeren hjemme når jeg kobler til. Det beste er om det ikke synes når jeg gjør noe på hjemmemaskinen fra kontoret i det hele tatt. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Fant en nyttig liten tweak til windows xp, denne lar deg bruke remote desktop uten å kaste ut den andre brukeren. Windows xp multiuser guide edit: så lenge pcen du skal bruke du skal aktivere multiuser til remote desktop ikke er med i et domene skal dette fungere. Endret 24. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Eventuelt kan du bruke en vpn-klient som f. eks. Hamachi: www.hamachi.cc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå