Gå til innhold

Maksløft/press - Post dine her.

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har ikke prøvd maksløft på noen øvelser, men poster hva jeg trener med.

Markløft: 90kg 5*5

Knebøy: 60kg 5*5 (føler jeg har mer inne her, men sliter med at jeg får vondt i venstrekneet når jeg belaster for mye, så holder meg her en stund fremover)

Benkpress: 52,5kg 5*5 (55kg på neste bryst-dag).

Skulderpress med hantler: 18kg

Har bare hatt en uke på 5*5-program, så markløft går sannsynligvis opp til 100 i morgen.

Skulle ønske jeg kunne gi på litt i knebøy, siden det er en jævlig barsk øvelse, men.. Får vel være tålmodig.

edit: La til skulderpress.

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar

Omtrent akkurat samme som meg, det ^^

Jeg kjører 6x5-serier i markløft, og da jeg prøvde på 100 kg i den fjerde serien klarte jeg bare 4 reps; hadde vel klart 6 reps om jeg hadde tatt det tidligere. Knebøy kjører jeg 6x5 med 60 kg. Benkpress har jeg ikke prøvd med stang på lenge, men tror jeg ligger noe rundt 50-55 kg, 6x5. Skulderpress kjører jeg sjelden annet enn høyrep, men militærpress trente jeg med 35kg 6x5 forrige gang, tror jeg går opp til 40 kg nesten gang eller gangen deretter.

Av en eller annen grunn øker jeg ganske fort i militærpress, men så fort jeg har 2 uker ferie faller jeg drastisk :p Noe av det samme skjer med vektede crunches (i maskin :(), har steget med 5 kg per magetrening fra 10 til 25 kg nå, tror ikke 30kg skal være stress heller.

Lenke til kommentar

Klarte 5*5 100kg markløft i dag :D Glapp nesten stanga på helt siste rep.

Gleder meg til å se om jeg klarer 5*5 55kg benkpress.

Dette er vel de 4 øvelsene hvor jeg har "kontroll" på hva jeg klarer.. Det andre varierer mye.. Mangler nok litt erfaring. Uansett bra å poste her.. Har planer om å kutte på matinntaket om 5-6 uker, så får se hva jeg ligger på da.

Lenke til kommentar

Benkpress: 200Kg Maks prestasjon i benken 190X3rep.

Hantel press 140x4

Skulder press 120x5 i hantler og 130x5 i skulderpress.

Mark løft: 220KG (uten reimer).

Maks prestasjon i markløft 210X2rep (uten reimer).

Stående roing 160x4.

Srugs 188X6 med hantler og 200X4 med stang (med reimer)

Biceps curls 70 i ez stang.

Fransk press 90kgx5

Sjekk ut :"Slik blir du STERK!" på iform.no

Skal starte med det om 3 uker, virker lovende.

Dette kuttet jeg rakst ut ettsom jeg ble syk, og da jeg var ferdig med det var det på tide å gå ned litt i kroppsvekt.

Nå kjører jeg et av systemene til Ed Coan, funka helt fint, men ikke bra nok. Modifisert etter mine behov.

Drit i det, nå er det styrkeløft for alle penga og jeg skal stille i NM styrkeløft og benkpress enkelt løft i 08. Det blir sweeeet å bli doping testa.

Så at jeg redigerte dette tidligere i år. Ble jeg litt redd jeg ikke hadde utvilkla meg mer siden 20/04/06.

Opppdaterer den litt.

Endret av everhuge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...