Casanova_G Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er en lykkelig K800i eier. Hvis jeg bare hadde hatt minnekortet også så ville alt vært perfekt. Men jeg begynte å lure på en ting. Kan man kun bruke SONY memorystick micro i K800i eller går det med andre merker også, som f.eks Sandisk. http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...risguide&bhcp=1 Takker for all slags svar. Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er nok bare å kjøpe. Veldig billig var det. Kjøpte 1gb fra Sony på Datakjeden i Oslo. Måtte ut med 535,-. Hørte noen rykter om at Sony og Sandisk har samarbeidet om å lage M2. Hmm... ser nå at kortene ikke kommer før uti desember. Sony skal nok melke markedet før billigkortene kommer på banen. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Er nok bare å kjøpe. Veldig billig var det. Kjøpte 1gb fra Sony på Datakjeden i Oslo. Måtte ut med 535,-.Hørte noen rykter om at Sony og Sandisk har samarbeidet om å lage M2. Hmm... ser nå at kortene ikke kommer før uti desember. Sony skal nok melke markedet før billigkortene kommer på banen. 7143453[/snapback] Skjønner. Men 535,- er da vel normal pris egentelig, er det ikke det? Det er ingen butikker som har det veldig mye billigere (snakker da om butikker som faktisk har minnekortet på lager)? Forresten har mobilen begynt å henge seg opp og blitt tregere eller vist tegn på at den vil gjøre det siden du bruker et minnekort med såpass mye minne som 1 GB ? Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, tror 535,- er bra pris idag, men kortet du linker til vil bli solgt for 395,- når det kommer. Har ikke merka at tlf har blitt tregere etter at kortet kom på plass. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, tror 535,- er bra pris idag, men kortet du linker til vil bli solgt for 395,- når det kommer. Har ikke merka at tlf har blitt tregere etter at kortet kom på plass. 7143651[/snapback] Hvis det kortet kommer da Når jeg kjøpte min K800i 18. juli stod det på nett at minnekortet ville komme i starten av aug. etter det har de bare utsatt og utsatt datoen, og det her enda ikke stoppet:p Men jeg finner ikke minnekortet på hjemmesiden til datakjeden har du en link ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå