Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

alt klikker hver gang jeg åpner C:!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kan jo hende at harddisken har blitt ødelagt, har du prøvd å kjøre scandisk eller hva det nå heter?

7143234[/snapback]

får som sagt ingenting =/ og nå bråker den som bare det! mer enn alle mine 9 vifter..

7143238[/snapback]

Hey.

Hva mener du med at den bråker? Kan du lokalisere hvor lyden kommer fra? Harddisk, vifter ell.

Greb

Lenke til kommentar
det kan jo hende at harddisken har blitt ødelagt, har du prøvd å kjøre scandisk eller hva det nå heter?

7143234[/snapback]

får som sagt ingenting =/ og nå bråker den som bare det! mer enn alle mine 9 vifter..

7143238[/snapback]

Hey.

Hva mener du med at den bråker? Kan du lokalisere hvor lyden kommer fra? Harddisk, vifter ell.

Greb

7145092[/snapback]

hdd kommer det ifra

Lenke til kommentar

7143234[/snapback]

7143238[/snapback]

Hey.

Greb

7145092[/snapback]

hdd kommer det ifra

7148110[/snapback]

vil det si at den "skraper"? :p

Lenke til kommentar

7143234[/snapback]

7143238[/snapback]

Hey.

Greb

7145092[/snapback]

hdd kommer det ifra

7148110[/snapback]

7148342[/snapback]

:no: noe som betyr at den snart/er defekt? :nei::shrug:

Lenke til kommentar

7143234[/snapback]

7143238[/snapback]

Hey.

Greb

7145092[/snapback]

hdd kommer det ifra

7148110[/snapback]

7148342[/snapback]

:no: noe som betyr at den snart/er defekt? :nei::shrug:

7148548[/snapback]

lurte bare på om det er den lyden som kommer. alle hdd "skraper når den jobber(tror eg).

Lenke til kommentar

Hvis det kommer ulyd fra HD er det trolig kræsj på gang :blush:

Hvis du har viktigheter liggende på disken, bør du kjøpe deg en ny disk, som du setter til "master" > inn med operativsystem >koble til den gamle HD og sett den som "slave". Da kan det hende du får tilgang til pen gamle C: partisjonen. Den vil da hete noe annet (D:,E: ell.) og du vil finne "Documents and Settings", altså, hvis det fungerer :hmm:

Greb

Endret av grebnord
Lenke til kommentar
er ikke noe viktig nei :p men det er bare lyden.. har aldri hørt den før :p bråker sykt og! mer enn alle mine 9 vifter i kabinettet... tror ikke det er helt bra nei =/

7150055[/snapback]

Da er det vel utelukket at den har gått varm? :cool:

7152609[/snapback]

åja.. sitter en 120mm vifte forran den xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...