Shinez Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hallo maskinen min stopper av å til... hører bare at hardisken stopper opp, så stopper alt.... både dn første hardisken min å dn jeg bruker nå har hatt samme problemme... hva kan jeg gjøre for å få stopp på dette problemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Skjer dette i tide og utide? Test disken i en annen pc. Du kan kjøre diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD og sjekke disken for feil. Er strømforsyningen tilstrekkelig? Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Shinez Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 dette skjer ofte ja... strøm forsyningen kan være årsak ja... snart den eneste delen i maskinen jeg ikke har byttet ut..... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det vil vere enklere å hjelpe om du kan liste opp all maskinvare. Og det er en fordel om du legger til listen i profilen din, så slipper du å liste opp senere. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Shinez Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 hmm, jeg er faktisk ikke sikker på hvor mange watt dn strøm forsyningen er på... har bare trodd dn sku være stor nåk bestandig Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med å liste opp hva maskinen består av? Beklager at vi ikke er synske. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det du hører, og som stopper, er sannsynligvis vifta som skal kjøle ned prosessoren/maskina di. Når den stopper stiger temperaturen og hele greia tryner. Med andre ord, det er ikke sikkert du har diskproblem. Sannsynligvis bare en defekt vifte ! hilsen leifen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå