janken Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har til nå brukt Norton Internet Security til det og fjerne reklame på nettsider når en surfer(som skjer helt automatisk) Har fungert veldig bra. Men NIS bruker så mye ressurser og mye av tiden på oppdateringer at jeg har gitt det opp. Det jeg kunne tenke meg var noe som fjernet reklamen på internettsider. Jeg bruker explorer og Opera. Forslag ? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Det er en bra popup blocker med i google toolbar. Det er den jeg bruker og blokkerer masse. Reklame kommer ofte av spyware så sjekk om etter spyware og fjern om du har. Endret 24. oktober 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bruk opera 9.02 den er god. Du blokkerer valgfritt bildene/flash-filene på sidene du surfer på Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 siden du bruker opera, hvorfor ikke fortsette med det? post nummer 4 i DENNE tråden forklarer deg hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Denne kan jo anbefales. Den fjerner så og si absolutt all reklame i stort sett alle applikasjoner. Dog Windows-only og den koster litt penger, men det er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Mr. Walker Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 firefox med tillegget adbloc plus gir deg reklamefri surfing Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Denne kan jo anbefales. Den fjerner så og si absolutt all reklame i stort sett alle applikasjoner. Dog Windows-only og den koster litt penger, men det er definitivt verdt det. 7143687[/snapback] denne prøvde jeg... jøsses... alt er borte! Lenke til kommentar
janken Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Takker, fant funksjonen i opera og den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå