khon Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei. Jeg har netopp kjøpt meg et headset, og med mic sefølgelig. Men den tar opp bare det "inni" pc`n. som f.eks: spill eller winamp. Hva er problemet? plz hjelp. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen instillinger på Lyddriveren. Vanskelig å si, vet ikke hvilken lyddriver du bruker Lenke til kommentar
lihku Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Prøv å kjøre den veivisern i msn. Det gjore jeg når jeg hadde noe av det samme problemet å da funka det Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei. Er usikker navnet på de norske knappene i Windows da jeg selv bruker Engelsk. Hvis du bruker Windows sin volumpanel kan du 1. Gå inn på Volumpanelet (som regel fra systray) 2. Trykk "Options", deretter "Properties" 3. Trykk av for "Recording" og deretter "OK" Du får nytt vindu av panelet (Recording Control) hvor du haker av for hvilken kilde som Windows skal bruke for opptak. Er denne satt til mikrofon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå