RunarL Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som er kjent med joomla? Jeg klikker på "contact me" og fyller inn i mail formen og sender den, men jeg får aldri noen mail.... Noen kjerringråd? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du er sikker på at sendmail er aktivert på serveren? Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Er ikke sikker på det, men isåfall hvordan skifter jeg mailserver? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvis du skal hoste Joomla på en server, og mailscript på en annen server, tror jeg du må jobbe lenge med det. Jeg prøvde å inkludere mailscriptet mitt fra en annen side, og det funka ikke. Folk her på forumet fortalte meg også at dette var veeldig vanskelig. Du kan jo alltids bruke iFrames da Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjører Joomla på Windows (XAMPP) og jeg har gort følgende. Global Configuration Mail Mailer: SMTP Server Så er det bare å fylle ut info i SMTP User, SMTP Pass og SMTP Host. - Du kan derimot ikke kjøre en sendmail via path om det er på en annen maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå